Undrar om någon vet vad man kan köpa på en vanlig affär i stan som fungerar för cannabis satt i blomm?
I vegg har jag använt vanlig vätskenäring sista veckorna som fungerat mycket bra.
Så några tips på namn på näring i blomm som jag slipper beställa som hittas i "vanlig" affär.
... så var det de här med skandinaviska mått på näringen. Vårat N-P-K är inte samma sak som resten av världens N-P-K läste jag nånstans tidigare.
Finns det en konverteringstabell? Vad ska man söka efter på flaskorna? 1-5-5? 3-10-10?
Jag är vilsen!
... så var det de här med skandinaviska mått på näringen. Vårat N-P-K är inte samma sak som resten av världens N-P-K läste jag nånstans tidigare.
Finns det en konverteringstabell? Vad ska man söka efter på flaskorna? 1-5-5? 3-10-10?
Jag är vilsen!
Som jag förstått de brukar npk anges i volym-%, ej läst ngt om att vi använder annat npk mått här i sverige jmf me resten av världen.
Jag är vilsen!
P och K är ju lite annorlunda har jag också för mig? Tror man skulle multiplicera P med 0.XXX och K med 0.YYY. Men minnst inte vilka siffror det var, inte var jag läste det heller men någon gammal guide var det väl.