2021-07-10, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
De har t.o.m. 2 kebabhak. Det är dock det ena som de har problem med (Midan), inte det andra (Cok) som verkar sköta sig och inte drar till sig samma jidderklientel.
Kanske inte så konstigt då Midianiterna alltid varit ett bråkigt folkslag. Hade bostadsföreningen där kunnat sin Bibel så hade totalvägrat ett företag döpt till Midan.
Men eftersom de är "balla" ateist-liberaler så hade de ingen koll.

Visst har väl Midan en svensk flagga i fönstret ?
Citera
2021-07-11, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Börjar besökarna sprida ut sig i stan? Kanske en konsekvens av att Polisen punktmarkerar Hornsberg.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...och-droghandel
Tanto fylls av märkliga figurer kvällstid har jag noterat. Dock inte så mycket araber.
Citera
2021-07-11, 17:06
Medlem
Dr.Katis avatar
Fel
Citera
2021-07-13, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorsken
Tanto fylls av märkliga figurer kvällstid har jag noterat. Dock inte så mycket araber.

En massa negrer kanske? Jag har noterat just en massa negrer på Vasagatan dygnet runt och det i nu flera år.

Man skulle kunna byta namn på gatan till Negergatan.
Citera
2021-07-13, 14:59
Hornsbergs strand med stökiga invandrare dygnet runt? Neeeeej, tack!

Har sett på sommaren kanske typ 90% bara mörkhyade individer.
Citera
2021-07-18, 16:17
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomTull
Visst har väl Midan en svensk flagga i fönstret ?

Har någt vagt minne av det, men det kanske bara var under den här härvan med bostadsföreningen (lite strategiskt, "ey len vi gillar Svärja!"), på Google Maps Streetview så ser jag ingen svensk flagga men nu när jag tänker på det så är jag nästan hundra på att jag sett när de intervjuat restaurangägarna.

---------------------

Så hur går det nere på Hornsbergs Strand, får man bukt på problemen eller har man taktiskt retirerat för den här sommaren?

Förstår fortfarande inte varför de boende inte går ut och sabbar grejer så att det blir en plats folk och fä inte vill vara på, hade jag gjort men så är jag kanske lite mer hands on än folk i gemen.
Citera
2021-07-18, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
En massa negrer kanske? Jag har noterat just en massa negrer på Vasagatan dygnet runt och det i nu flera år.

Man skulle kunna byta namn på gatan till Negergatan.

Somaliska sandnegrer eller blå-/läppnegrer?
Citera
2021-07-18, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Somaliska sandnegrer eller blå-/läppnegrer?

Västafrikaner. På Vasagatan alltså.
Citera
2021-07-21, 21:36
Medlem
Oj vilket förlorat område.
Jag var ända svensk förutom ett par med barnvagn som såg vilsna ut.

Jag skäms
Citera
2021-07-25, 13:12
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kfifoufryofoupi
Oj vilket förlorat område.
Jag var ända svensk förutom ett par med barnvagn som såg vilsna ut.

Jag skäms

Man har alltså fallit undan helt, tack för lägesrapporten.
Sjukt att bostadspriserna är så höga för något som är ett ghetto på gatan utanför.

Någon dåre vill ha NIO miljoner för visserligen fin utsikt men rakt ner på gatan så är det babbekaos i minst 4 månader om året, speciellt de månaderna då du vill sitta på den fina terassen.
https://www.booli.se/bostad/307057

8 995 000 kr 83 kvadratmeter 3 rum... och hela Järvafältetsgangsterblattar nere på gatan.
Citera
2021-07-25, 13:16
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Man har alltså fallit undan helt, tack för lägesrapporten.
Sjukt att bostadspriserna är så höga för något som är ett ghetto på gatan utanför.

Någon dåre vill ha NIO miljoner för visserligen fin utsikt men rakt ner på gatan så är det babbekaos i minst 4 månader om året, speciellt de månaderna då du vill sitta på den fina terassen.
https://www.booli.se/bostad/307057

8 995 000 kr 83 kvadratmeter 3 rum... och hela Järvafältetsgangsterblattar nere på gatan.
Jag hade nog begärt dom pengarna om jag skulle flytta in.
Citera
2021-07-25, 13:27
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Jag hade nog begärt dom pengarna om jag skulle flytta in.

Jag är nog inne på samma spår, snubben ger mig lägenheten och 9 millar.
Jag kommer givetvis börja jiddra med babbarna som jag brukar göra med tanke på hur skrockfulla de är, finns mycket skit man kan göra för att skrämma upp de vidskepliga satarna.

Finns mycket man kan göra med grisdelar... om de boende var lite insatta i den religiositet som klientelet som är där och förstör så skulle de ganska lätt kunna bli av med packet.
Visst de måste investera lite pengar men det rör sig inte direkt om fattiga människor.
Har man råd att investera i dyra lägenheter så har man råd att investera i gris.

Olika stinkande substanser är ju också något att testa. Märks att de boende där aldrig busade som barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in