Helt klart dags för en update på dessa, jag fortsätter på den fronten då plantorna är i min närhet
Tänkte visa upp vegdelen just nu, då det är släckt i blom, men lägger upp bilder därifrån ikväll..
Skitkul att ha lite fler att leka med men en donna mår lite krassligt, ni ser henne i förgrunden på denna(alla bilder är högupplösta):
Krasslig till vänster, WW's längst bak
Denna planta är toppad, vi gjorde det då hon redan var i dåligt skick. Hon är lite som Meg i family guy tyvärr, men hon har inte blivit risigare efter snittet iaf..
Så här blev toppningen
Här har vi WW-damerna som rullar på riktigt riktigt bra, buskiga som 70-talsmurror
WW's.
Denna är FIMad och verkar också ha funkat bra, blir nog 4 schyssta toppar där tror jag.
En bild på FIMningen ovanifrån.
3 nya ungar har vi fått i familjen. Från sensi seeds feminised mix, vi vet att den högra är en Critical+, de andra vet vi tyvärr ej.
Barn.
Alla plantor körs i autopotsystem som står upphöjda på ungsplåtar för att underlätta vattningen då det är lite trångt i vårat vegslott..
Planen är att ha den högra WWn i konstant veg som moder till sticklingar. Den vänstra får växa ett tag till sen in i 12/12. De 3 randomsen i förgrunden på översiktsbilden får vegga så länge det känns bra helt enkelt. Vi vet heller ej om de är honor..
De 3(faktiskt 4, en backup) nya från sensi seeds får gå som vanligt, så länge de trivs. Lär FIMa åtminstone 2 av dem. Kanske en toppning också? Eller några andra idéer gott folk?
Riktigt kul att experimentera så provar gärna på lite olika tekniker..
Återkommer ikväll med blomburen!
/Sam