Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-08-14, 02:51
Medlem
Bönder!
Citera
2007-08-14, 02:59
Medlem
njuttos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoffeman
Varför i helvete äter man Big mac och pommes med kniv och gaffel där uppe, har dom helt tappat greppet ???? Undrar hur dom bär sig åt i driven...

vi är kultiverade

i driven får man va lite händig, man har ju knän och en instrumentbräda.

allvarligt talat så tror jag inte att det finns så många kvar som äter med bestick numer.
Citera
2007-08-14, 03:42
Bannlyst
Alltså vem fan är ens så dum så man frågar en sån här fråga. Vem i HELVETE bryr sig om hur man äter en hamburgare?
Citera
2007-08-14, 07:15
Medlem
McDonalds i både Umeå och Luleå fick lägga ned första gången dom försökte etablera sig. Dels pga hård konkurrens och att McD vägrade att låta sina kunder få bestick till hamburgarna som man var van vid.

Till skillnad från många orter söderut fanns det en existerande hamburgerkultur i norr INNAN McDonalds dök upp.

Både Max och Frasses har funnits i norr sedan sjuttiotalet och är starka varumärken. Alla ungar har lärt sig under uppväxten att gilla deras hamburgare och är inte speciellt lättflörtade. Så när McD återigen skulle försöka slå sig in i norr, fick dom lov att börja med bestick. .
Citera
2007-08-14, 08:34
Medlem
Hahaha...

Har ni dragit liv i den här gamla tråden...

Nåväl.
Sist när jag var i S. Sverige så tittade dom på mej som idioter när jag frågade efter bestick på donken.

Vafan är det för fel på folk i sydsverige?

Obs: Detta hände förra året.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in