2012-08-16, 13:05
Medlem
TerminatorGundes avatar
Hur är maten där?är burgarna värda 180kr? Ska åka till Stockholm nästa helg och är sugen på att testa det =)
Citera
2012-08-16, 13:08
Medlem
Smultronplockarns avatar
Jag har tyvärr bara dålig erfarenhet av Hard Rock Café Stockholm. Visserligen var det ett tag sedan jag var där sist men då höll maten en extremt låg standard. Köttfärsen i deras nachotallrik var halvt fryst, köttet på hamburgaren var mer eller mindre rått etc. Har väl förhoppningsvis blivit bättre nu!
Citera
2012-08-16, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerminatorGunde
Hur är maten där?är burgarna värda 180kr? Ska åka till Stockholm nästa helg och är sugen på att testa det =)
Nej de är inte värda 180kr... Det känns som att man betalar 90kr för hamburgaren och 90kr för att man sitter på hardrock café.. Maten är inte speciellt bra
Citera
2012-08-16, 13:10
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronplockarn
Jag har tyvärr bara dålig erfarenhet av Hard Rock Café Stockholm. Visserligen var det ett tag sedan jag var där sist men då höll maten en extremt låg standard. Köttfärsen i deras nachotallrik var halvt fryst, köttet på hamburgaren var mer eller mindre rått etc. Har väl förhoppningsvis blivit bättre nu!

Okej =( Tråkiga
Citera
2012-08-16, 14:16
Medlem
Harkeleights avatar
Citat:

AG, Flippin' burgers eller Pubologi.
Citera
2012-08-16, 14:25
Medlem
gambiafarfars avatar
Vet inte hur Stockholm's HRC är, men utomlands har det ofta smakat bra. Sen kan ju priset 180 SEK diskuteras, du kan få godare burgare på andra ställen (åtminstone snällare mot plånboken).
Citera
2012-08-16, 14:36
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaffe
Nej de är inte värda 180kr... Det känns som att man betalar 90kr för hamburgaren och 90kr för att man sitter på hardrock café.. Maten är inte speciellt bra

Okej :/ Får se hur jag gör det,det är ju rätt dyrt men =)
Citera
2012-08-16, 14:37
Medlem
TerminatorGundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harkeleight
AG, Flippin' burgers eller Pubologi.

Är dom bra?
Citera
2012-08-16, 15:50
Medlem
absolut inte värt priset. sist jag var där var det torr mat och tråkig stämning.
skulle hellre köra på tgi fridays vid kungsträdgården.
Citera
2012-08-16, 17:42
Medlem
Harkeleights avatar
Citat:
Är dom bra?

En helt annan klass än de andra. Och undvik TGI Friday's.
Citera
2012-08-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-laff
absolut inte värt priset. sist jag var där var det torr mat och tråkig stämning.
skulle hellre köra på tgi fridays vid kungsträdgården.

Jag är en ganska frekvent besökare av burgarhak i Stockholm och jag tror jag varit på de flesta. Hard Rock Cafe, Ruby Bar, AG:s, American Burger, Texas Longhorn, Flippin Burger, Ruby Bar, Jimmys Steakhouse, Harry B James, Pubologi och en hel drös andra.

Jag brukar ofta vara diplomatisk och ödmjuk inför det faktum att människor har olika åsikter. Men att råda någon Burgar-älskare att gå till Fridays, känns snudd på kriminellt

Flippin Burger har de godaste burgarna. Dock är det inget ställe där du sitter i lugn och ro och äta en burgare, plus att du kan få köa en timme eller två om du har oflyt.

Så jag får nog hålla med Harkeleight - AG:s eller Pubologi är bra alternativ .
Citera
2012-08-16, 18:20
Medlem
Du kan få godare hamburgare någon annan stans, men som tidigare har nämnts så är burgarna på HRC och TGI's nog inte värda 200lappen. Men det finns ju annat smått och gott på HRC och eftersom det är en internationell business så måste dem hålla någorlunda mått gällande kvalitén på maten. Och servitriserna är oftast ganska fräscha!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in