2013-01-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det är nog inte så svårt att handplocka in folk. Tror inte att det behövs någon klassisk docusåpa casting.

Nej det är inte svårt att handplocka folk. Men folk brukar oftast klaga på när personer blir handplockad. Hur togs folket ut till Paradise tex?
2013-01-04, 22:46
Medlem
Conan Troutmans avatar
Det var ju själva fan att det inte blev nått BB i år. Har kollat på det sedan säsong 01.

Såg idag att Celebrity BB UK har börjat. Kan det vara ett substitut kanske? Har aldrig sett nått utländskt BB men tänkte kolla på det inatt.
2013-01-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conan Troutman
Det var ju själva fan att det inte blev nått BB i år. Har kollat på det sedan säsong 01.

Såg idag att Celebrity BB UK har börjat. Kan det vara ett substitut kanske? Har aldrig sett nått utländskt BB men tänkte kolla på det inatt.

Det är askasst att man inte kan kolla på deras klipp. Man måste tydligen vara i UK för att kunna se dom.. Danska säsongen börjar snart så den tror jag att man kommer följa (om det går dvs)
2013-01-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Det är askasst att man inte kan kolla på deras klipp. Man måste tydligen vara i UK för att kunna se dom.. Danska säsongen börjar snart så den tror jag att man kommer följa (om det går dvs)

När jag testade finska eller om det var danska bb så funkade det inte för att jag hade svenskt ip. Vet inte hur det funkar i UK men om man har engelskt vpn eller proxy så kan det ju funka.

Jag får upp detta när jag ska kolla klipp.

"The video you trying to watch cannot be viewed from your current country or location."
Senast redigerad av Menare 2013-01-04 kl. 23:16.
2013-01-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
När jag testade finska eller om det var danska bb så funkade det inte för att jag hade svenskt ip. Vet inte hur det funkar i UK men om man har engelskt vpn eller proxy så kan det ju funka.

Yes så är det. DU måste skaffa en engelsk vpn/proxy. Du kan se hela first showen på youtube dock
2013-01-04, 23:17
Medlem
Citat:
Yes så är det. DU måste skaffa en engelsk vpn/proxy. Du kan se hela first showen på youtube dock

Då måste det ju vara Sverige som fittar sig? För att en polare från Danmark kunde se svenska BB, men jag kunde inte se danska.
2013-01-04, 23:19
Medlem
Citat:
Då måste det ju vara Sverige som fittar sig? För att en polare från Danmark kunde se svenska BB, men jag kunde inte se danska.

Ja de flesta playtjänsterna här har så bara de med svenskt ip kan kolla på de svenska programmen/streams. Men det kan man lätt komma förbi genom att skaffa en utländska ip.

Får se om det funkar när det börjar. För man kunde iaf se klippen utan lås
2013-01-04, 23:20
Medlem
Kollar klippet nu. Tänk om det ändå var Sverige
2013-01-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ja de flesta playtjänsterna här har så bara de med svenskt ip kan kolla på de svenska programmen/streams. Men det kan man lätt komma förbi genom att skaffa en utländska ip.

Får se om det funkar när det börjar. För man kunde iaf se klippen utan lås

Okej. Vi får hålla info här då. Haha. Går ju inte off topic i alla fall eftersom det fortfarande är Big brother 2013
2013-01-04, 23:26
Medlem
Citat:
Kollar klippet nu. Tänk om det ändå var Sverige

Håller verkligen med. Det är verkligen awesome! Så tråkigt att Sveriges version ska vara så budget.
2013-01-04, 23:27
Medlem
Citat:
Okej. Vi får hålla info här då. Haha. Går ju inte off topic i alla fall eftersom det fortfarande är Big brother 2013

Det funkade att göra citat på 2 inlägg så jag får göra så här istället.

Nej exakt. Det är fortfarande Big Brother 2013. Topicen berättar inte vilken version som ska diskuteras

Samt här kommer en video som visar dag 1 (kolla premiären först)
http://www.dailymotion.com/video/xwh38z#.UOdXj2_8KyU
Senast redigerad av Smexliq 2013-01-04 kl. 23:33.
2013-01-04, 23:33
Medlem
Citat:
Det funkade att göra citat på 2 inlägg så jag får göra så här istället.

Nej exakt. Det är fortfarande Big Brother 2013. Topicen berättar inte vilken version som ska diskuteras

Samt här kommer en video som visar dag 1 (kolla premiären först)

Du har pm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in