2012-08-14, 19:41
Medlem
Det har gått 3 månader nu sedan 2012 års säsong avslutades. Så nu väntar man med spänning om det blir en säsong 2013. Vad tror ni?

Personligen så hoppas jag att det blir en ny säsong. Då det är det absolut roligaste program som går på tv.
2012-08-14, 19:43
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Isånafall hoppas jag att tv4 aldrig någonsin mer får anordna det här programmet.. SVT kanske
2012-08-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
Isånafall hoppas jag att tv4 aldrig någonsin mer får anordna det här programmet.. SVT kanske

3:an Vore väl bäst då de håller sån enormt låg nivå på den kanalen
2012-08-14, 19:48
Medlem
Jag har för mig att det redan är bekräftat att en till säsong kommer.
2012-08-14, 20:07
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
3:an Vore väl bäst då de håller sån enormt låg nivå på den kanalen

Antingen den eller femman
2012-08-14, 20:10
Medlem
pineapple-expresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Jag har för mig att det redan är bekräftat att en till säsong kommer.
Vart har du hört det? Har letat men inte hittat något som tyder på en ny säsong
2012-08-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pineapple-express
Vart har du hört det? Har letat men inte hittat något som tyder på en ny säsong

Samma här. Undrar också vart du har hört det?
2012-08-14, 21:44
Medlem
knokkelmanns avatar
Det är inte bekräftat utan blir någon gång i höst.
2012-08-15, 00:23
Medlem
Förra året blev det bekräftat i början på September. Sedan har jag för mig att TV4 har köpt in tre säsonger, men är inte riktigt säker (lär vara ett rykte)

Men om det blir en ny säsong så lär den informationen komma väldigt snart.
2012-08-20, 12:45
Medlem
Får väl stilla Big Brother abstinensen med finska Big Brother. Den säsongen börjar snart, men ett stort "FAN!" är att man inte kommer förstå någonting vad dom säger... Hade även förväntat mig att norska skulle köra igång. Men av statistiken att döma så är det inte så konstigt att dom lägger det på is ett tag.

Veckoavsnitten
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/76/Seertall_for_Big_Brother_Norge_%282001-2011%29_gjennomsnitt.png

Finalerna
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Seertall_for_Big_Brother_Norge_%282001-2011%29_finaler.png¨

Edit:

Hittade även ett inlägg på en blogg. I inlägget så finns det en artikel där det står inledningsvis.
Citat:
Programmet gjorde TV11 störst av alla kommersiella kanaler igår, men nästa år kanske det inte blir några hundra dagar i Big Brother-huset.

– Big Brother är en supersuccé både på tv och på webben men vi får återkomma med det svaret, svarar Martin Nersing pressansvarig för Big Brother på TV4 på frågan om det blir någon ny säsong för dokusåpan...

Hela artikeln kan läsas på http://bigbrotherblogg.se/2012/06/05/inget-big-brother-2013/
Senast redigerad av Smexliq 2012-08-20 kl. 12:58.
2012-08-26, 13:56
Medlem
Dom börjar ge hintar på på Facebook om en ny säsong. Det var en statusfråga om vilka som saknar BB. Och här om dagen skrev dom att dom funderade på att ta med Robinsson-Robban. Vet inte om dom snackar skit. Dom brukar inte gå ut med om vilka som ska vara med? Jockiboi tog dom bort för att det kom ut att han skulle vara med. Så jävla synd för det hade blivit helt galet.

Så hoppas BB 2013 blir något att ha. Tänker dock inte betala ett jota för bb-live. Blir bara att kolla avsnitten i så fall.
2012-08-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Dom börjar ge hintar på på Facebook om en ny säsong. Det var en statusfråga om vilka som saknar BB. Och här om dagen skrev dom att dom funderade på att ta med Robinsson-Robban. Vet inte om dom snackar skit. Dom brukar inte gå ut med om vilka som ska vara med? Jockiboi tog dom bort för att det kom ut att han skulle vara med. Så jävla synd för det hade blivit helt galet.

Så hoppas BB 2013 blir något att ha. Tänker dock inte betala ett jota för bb-live. Blir bara att kolla avsnitten i så fall.

Haha så du tänkte också i dom banorna. Ett citat ifrån en annan tråd jag startade, då denna var lite inaktiv.

Citat:
Samt så såg jag denna status på fanpagen av Big Brother: "Om Robinson-Robban sköter sig i kvällens premiär av Robinson kl 20 så får vi kanske försöka få honom till BB2013 också.."

Att han kommer att komma med OM det blir en ny säsong ses nu som 0%. Då dom aldrig outar någon innan. Men jag hoppas verkligen att det inte blir en kändis Big Brother. Då jag tycker att formatet är till för okända människor.

Samt varför skulle produktionen starta ett konto på Instagram om 2012 års säsong var den sista. Så att det kommer en ny säsong får nu ses som ganska logiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in