Citat:
Ursprungligen postat av Menare
Dom börjar ge hintar på på Facebook om en ny säsong. Det var en statusfråga om vilka som saknar BB. Och här om dagen skrev dom att dom funderade på att ta med Robinsson-Robban. Vet inte om dom snackar skit. Dom brukar inte gå ut med om vilka som ska vara med? Jockiboi tog dom bort för att det kom ut att han skulle vara med. Så jävla synd för det hade blivit helt galet.
Så hoppas BB 2013 blir något att ha. Tänker dock inte betala ett jota för bb-live. Blir bara att kolla avsnitten i så fall.
Haha så du tänkte också i dom banorna. Ett citat ifrån en annan tråd jag startade, då denna var lite inaktiv.
Citat:
Samt så såg jag denna status på fanpagen av Big Brother: "Om Robinson-Robban sköter sig i kvällens premiär av Robinson kl 20 så får vi kanske försöka få honom till BB2013 också.."
Att han kommer att komma med OM det blir en ny säsong ses nu som 0%. Då dom aldrig outar någon innan. Men jag hoppas verkligen att det inte blir en kändis Big Brother. Då jag tycker att formatet är till för okända människor.
Samt varför skulle produktionen starta ett konto på Instagram om 2012 års säsong var den sista. Så att det kommer en ny säsong får nu ses som ganska logiskt