• 2
  • 3
2012-08-14, 16:48
Medlem
Okej, könet har gått tillbaka till sin ursprungliga storlek... jag kan andas ut.
Citera
2012-08-14, 17:14
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Medicin och hälsa /mod
Citera
2012-08-15, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Cool
Det stämmer naturligtvis inte att kvinnor inte kan skadas av barnafödsel. Det är relativt vanligt med så allvarliga muskelbristningar att man faktiskt blir slappare efteråt och ännu vanligare med ärrbildning och annat som försämrar sexlivet. Däremot blir man inte slappare av en stor kuk eller liknande som inte orsakar djupa bristningar och allvarlig smärta.

Jaha okej, men med det sagt, så kan jag inte ha blivit bredare.
Senast redigerad av Bluerabbits 2012-08-15 kl. 02:28.
Citera
2012-08-15, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Har du tänkt på att folk trots allt kan ha sex utan problem efter att kvinnan har fött en bebis? Inte så att hålet konstant är 50 cm i omkrets efter det eller hur stor omkrets nu ett huvud på en bebis är.
Är du orolig får du göra knipövningar och köpa geishakulor.
Sen 3 cm bred? Det är väldigt lite så ta något och mät upp en omkrets på en 12 cm så får du se hur du står dig mot en "normal" kuk.

Hoppas du är medveten om att 3cm bred innebär en omkrets på ca 9,4 cm det är inte så stor skillnad...
Citera
2012-08-16, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluerabbits
Hoppas du är medveten om att 3cm bred innebär en omkrets på ca 9,4 cm det är inte så stor skillnad...

3 cm + eller - är massivt när det gäller kukar.
Citera
2012-08-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
3 cm + eller - är massivt när det gäller kukar.

Vad menar du? Det är inte tillräckligt trångt? Great, lär ju lägga mig under kniven nu. Jag har iallafall återgått till helt normalt tillstånd.... där nere.
Citera
2012-08-17, 09:37
Bannlyst
Citat:
Vad menar du? Det är inte tillräckligt trångt? Great, lär ju lägga mig under kniven nu. Jag har iallafall återgått till helt normalt tillstånd.... där nere.

Haha nejnej ta det nu lugnt och fint, jag skojade bara lite om dom 3 cm.
Blöder du av en omkrets av 9.4cm behöver du absolut inte bekymra dig för att inte vara trång...tare lugnt!
Citera
2012-08-19, 13:04
Medlem
3cm bred är ju knappast uttänjt.. trång snarare?
Citera
2012-08-19, 13:21
Medlem
Citat:

Men herregud, hur gammal är du? Har du SETT en penis förut?

Om du tror att din vagina ska vara max 2cm i uttänjbart tillstånd måste du ju ha missat en hel del sexualundervisning. Penetrering skulle då spräcka dig fullständigt, om du inte kopulerade med en väldigt..under medel man. Din vagina är gjord för att kunna klämma ut en unge, en normal penis är ingenting.

Och för att vara extra tydlig, trånga fittor gör ont. En man vill inte klämma in kuken i en tvinn, han vill glida in i en mjuk och trevlig och välkomnande miljö. Det är därför man alltid ska vara extra avslappnad och redo innan man ens ger sig på att trycka in någonting. Om du ligger och klämmer den dag som någon vill ha sex med dig så kommer det göra ont. Jätteont.
Citera
2012-09-02, 09:43
Medlem
Lunaticxs avatar
Tror att en vanlig kuk är ungefär 5 cm i diameter så du är fortfarande väldigt tajt, och om du blev större direkt efter onani så spelar det ingen roll eftersom musklerna kommer att dra ihop sig till sin normala storlek
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in