Citat:
Ursprungligen postat av WhatsWrongWithMee
kan du vara mer specifik med saker som jag borde göra istället som jag vanligtvis inte skulle göra?
Börja träna. Det skulle mycket väl kunna bli din räddning i det här. Gå in för det som fan. Du kommer börja må bra över dig själv när du ser resultatet av din träning. Jag lovar att detta kommer att fungera. Även om du inte gjort ett skit på hela dan så mår du bra för att du har "iaf byggt din kropp" (gjort framsteg i livet). Med bra fysik kommer välmående. Det är inte lätt, jag blir sjuk efter 3 månaders hård träning, tappar allt. Men jag börjar alltid om. Varje gång jag börjat om slås jag av hur otroligt bra jag mår. Ät bra, träna, sov bra. Gör detta i 2 månader, sen kommer du må mycket bättre. Ha mer energi och sova bättre. JAG LOVAR DIG ATT DETTA FUNGERAR.
Gör du detta i 2 månader prickfritt, utan att supa, utan resultat så lovar jag att skicka in film där jag tänder eld på mitt rövbarr.
Lycka till mannen och kom ihåg, det valet du gör NU kommer säkert ha en stor påverkan på din karaktär i framtida livet.