Testa att bryta ner lite Marabou mjölkchoklad i varm mjölk och rör om, borde väl bli ungefär samma smak. Vill man ha kall så borde man kunna låta det svalna och sedan sätta blandningen i kylen. Testa gärna och meddela om det blev bra...
...Du måste ha bumpat...ett 15 år gammalt inlägg...
Sånt här är intressant
Om han inte skrivit i denna tråden utan skapat en ny så hade du (eller folk som du) skrivit nått i stil med "SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKK" och "Skriv i den befintliga tråden"
När blir du och din sort nöjda?
Sånt här är intressant
Om han inte skrivit i denna tråden utan skapat en ny så hade du (eller folk som du) skrivit nått i stil med "SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKK" och "Skriv i den befintliga tråden"
När blir du och din sort nöjda?
Definera gärna vilken sort jag tillhör, jag är intresserad av humanvetenskap och det skulle vara kul och höra en beskrivning.
OJOJOJOJ
Lyssna på mig nu!
För några år sedan mailade jag Marabou´s kundtjänst och frågade efter just den chokladmjölken som såldes i början på -90-talet i 2dl förpackning.
Jag fick svar. Hon som svarade sa att förmodligen var tillverkningen för dyr och därför försvann den, i butik kostade denna lilla 2dl dryck 14:- redan i början på -90-talet men hon tyckte att min fråga var intressant och skulle ta upp mitt mail på nästa produktutvecklings möte.
Ca 8-11månader senare lanserades den färdig blandade O´boy drickan med dunder och brak!!
Var detta en tillfällighet?
Jag skryter i alla fall lite om att jag tände ett ljus hos Marabou i alla fall.
Tyvärr är den inte lika god som den första var i början av -90-talet
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!