2012-08-11, 20:14
Medlem
Slog i pannan ordentligt igår. Använde ett järnspett på ca 1.5m som hävstång. Hängde mig på den och tryckte ifrån med benen. Pang. Skiten lossna men i samma veva fick jag spettet i pannan. Slog upp ett jack som blödde ganska kraftigt i ett par minuter men sedan slutade det.

Har känt mig slö sedan incidenten. Känns som huvudet inte riktigt hänger med, typ som när man varit vaken för länge. Lite huvudvärk också men bara runt såret.

Funderar på om man åkt på en lätt hjärnskakning. Tips på egenvård?

36h sen det hände.
Citera
2012-08-11, 20:28
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Illaåmende? Kraftig smärta i huvudet? Det är nog lugnt, men du kanske måste sys?
Citera
2012-08-11, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltSatansGalen
Illaåmende? Kraftig smärta i huvudet? Det är nog lugnt, men du kanske måste sys?

Inget illamående och huvudvärken är lätt. Efter att såret slutat blöda helt bildades en skorpa och den har hållt ihop sen dess.
Citera
2012-08-11, 21:41
Medlem
Du klarar dig nog ska du se ingen fara med dig inte
Citera
2012-08-11, 22:46
Medlem
Newarks avatar
om du inte spyr, eller förlorar känsel i kroppen, eller är kraftigt ljuskänslig, då är det ingen fara,
Citera
2012-10-11, 16:10
Medlem
veactors avatar
Slog i bak/sido huvudet igår när jag badade. Det blev vitt för ögonen och va lite snurrig bara några sekunder. Har självklart en bula idag och är väldigt öm, lite bultande från bulan annars normal. Orkade aldrig åka in och kolla mig så tänke höra om ni tror det är lugnt att ta ett gym pass nu utan att det ska vara någon fara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in