2012-08-11, 01:34
Bannlyst
Hej!

Tänker sammanfatta detta ganska kort. Jag kan för småsaker bli otroligt rädd, feg och uppskrämd.
Om t.ex. några människor bråkar, så kan jag bli sjukt rädd för att jag ska råka illa ut.
Kan även nämna att jag har Asperger och Adhd, tar concerta för Adhd:n

Vad tror ni är "grejen" med mig? Är otydlig men ni får försöka förstå
Citera
2012-08-11, 01:35
Medlem
j1nxs avatar
Det är väl ganska vanligt att folk med Aspbergers blir rädda när folk bråkar?
Citera
2012-08-11, 01:50
Medlem
Qreatures avatar
Som sagt, tror du svarar på din egen fråga
Citera
2012-08-11, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qreature
Som sagt, tror du svarar på din egen fråga
Jag antog att det var nåt sånt. Men tror ni att jag kan träna bort den eller bli av med den på nåt sett. Jag är en ganska hård och väldigt kall person egentligen
Citera
2012-08-11, 02:41
Medlem
Vet inte om jag skulle kalla dig feg och rädd för att du blir orolig i en situation där det är bråk. försök se det som något positivt istället att du har en sund självbevarelsedrift
Citera
2012-08-11, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkis.Ahlis
Hej!

Tänker sammanfatta detta ganska kort. Jag kan för småsaker bli otroligt rädd, feg och uppskrämd.
Om t.ex. några människor bråkar, så kan jag bli sjukt rädd för att jag ska råka illa ut.
Kan även nämna att jag har Asperger och Adhd, tar concerta för Adhd:n

Vad tror ni är "grejen" med mig? Är otydlig men ni får försöka förstå
Jösses asperger och adhd hur går det ihop? Asberger störs sig ju oftast på adhd beteenden
Citera
2012-08-11, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Vet inte om jag skulle kalla dig feg och rädd för att du blir orolig i en situation där det är bråk. försök se det som något positivt istället att du har en sund självbevarelsedrift

Det är nog svårt att se det positiva i det när man står där och känner sig som en mes?
Citera
2012-08-11, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Visst är det bra att vara försiktig, jag upplever dock att det här har gått allt för långt och jag skulle gärna vilja bara vara som "andra människor"
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotInc
Jösses asperger och adhd hur går det ihop? Asberger störs sig ju oftast på adhd beteenden
Jag är en överaktiv person som är rädd för social kontakt.
Skämt åtsido, jag har lite Asperger men det är inte direkt jättemycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in