2012-08-11, 00:45
Medlem
Hemkommen från en tripp till Köpenhamn som jag länge hade sett fram emot eftersom det skulle bli mitt första besök hos glädjeflicka. Har rätt mycket pengar undansparade så plånboken satte inga gränser när det gällde valmöjligheterna. Jag hade före resan planerat ganska detaljerat vilka ställen jag skulle besöka och vilka tjejer jag skulle prioritera att träffa utifrån schemaläggningen på bordellernas hemsidor. För att vara på den säkra sidan hade jag budgeterat för att göra av med som mest 15K på betaldamer, vilket varken gör mer eller mindre för sparkontots del.

Besök nr 1 (första dagen)
Klinik: Romantica www.romantica.dk
Tjej: Cassandra
Tid: 60 min

Första dagen hann jag med ett sexköp på kvällen då jag anlände till Köpenhamn sent på eftermiddagen. Kliniken ligger ganska centralt. Bokade inte någon tid innan utan gick bara dit. Lokalen är diskret placerad i en källare i ett lugnt bostadsområde. När jag ringde på dörrklockan tog en lite äldre och trevlig dam emot mig och informerade om att det var tjugo minuters väntetid tills Cassandra skulle bli ledig. Det var just den tjejen jag ville träffa efter att sett bilderna och läst beskrivningen på hemsidan men jag behövde alltså inte ens uppge vem jag ville träffa eller ens bli presenterad för de båda tjejerna som hade passet. Blev anvisad till ett individuellt väntbås med mörk belysning. Det var tydligt att klinikerna är mycket noga med diskretion för sina kunder, kanske mer än vad jag väntat mig, vilket förstås var skönt. I väntbåset kände jag någon slags sunkig doft i luften som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Spänningen var hög. Eftersom detta var mitt första bordellbesök var jag förstås nervös och det gjorde nog inte saken bättre att man fick vänta en halvtimme tills det väl var dags. När till slut Cassandra iklädd endast trosor och bh kommer in i det fina sovrummet som jag sen blev anvisad till kunde jag konstatera att detta är en riktig tiopoängare från topp till tå som lätt skulle kunna vara fotomodell (med fasta välformade bröst utan något silikon alls). Hon är otroligt nog ännu snyggare IRL än på de photoshoppade bilderna på hemsidan. Hon var ganska flirtig av sig, särskilt efteråt då vid hade ett mkt trevligt samtal. Jag betalade för en timme för att vara på den säkra sidan, vilket skulle visa sig vara klokt. Det tog nämligen lång tid att få erektion. Stunden med denna danska (liksom med de andra betaldamerna jag träffade under resan) kändes som att befinna sig i en porrfilm och det hela kändes ofta väldigt konstigt och krystat. Jag frågade henne direkt om kyssar men det fick jag förklarat för mig att det inte ingår i hennes meny, vilket gjorde det hela ännu onaturligare. Jag tolkade det som att hon inte heller ville ta emot kyssar på sin kropp vilket jag i efterhand inser förmodligen var fel. Hon började med att förgäves försöka runka min kuk medan hon stönade löjligt konstlat och hon gick sen över till att massera ryggen med olja, också det förgäves. Bad henne massera framsidan av kroppen men det påstod hon att det "inte går" att göra.
Hon rörde nog aldrig något annat än min kuk (förutom under ryggmassagen då) trots att jag (utan att på något sätt skryta) liksom hon har en så vältränad och solbränd kropp. När det gått en halvtimme kändes det hopplöst och jag trodde att jag aldrig skulle hinna få upp den. Först efter 35 minuter blev kuken styv efter att jag lyckats jobba upp det med min egen hand under tiden hon gick ut för att hämta ett glas vatten till mig. När hon kom in i rummet igen passade hon på att ge mig en riktigt skön avsugning som heter duga, den får hon klart pluspoäng för. Vi slängde kondomen och efter tio minuter blev jag hård igen och hon trädde på en ny kondom och började suga varpå hon snart lade sig på rygg inför påsättningen. Hon låg bara och stönade medan jag knullade henne och hon var rätt passiv i övrigt, men hon var skön ändå.

Möjligen hade stunden med denna unga kvinna blivit bättre om det inte var mitt första horbesök och det var också något hon märkte eftersom hon efteråt frågade om detta var mitt första besök på denna typ av klinik. Med facit i hand borde jag bett henne att inledningsvis strippa för mig, onanera eller liknande vilket kanske hade fungerat bättre för att kåta upp en förstagångsbesökare på bordell? Timmen med Cassandra var långt ifrån en GFE om man säger så, men jag tycker ändå att det var värt pengarna trots allt. Jag kände mig inte alls äcklig eller skamsen när jag gått därifrån, till skillnad från vad jag innan befarade att jag skulle göra efter att ha betalat för sex, utan kände mig snarare lite upprymd och glad.

Betyg
Utseende: 10/10
Personlighet: 8/10
Inlevelse: 4/10
Teknik: 5/10 (plus för avsugningen)

Besök nr 2 (andra dagen)
Klinik: Cassiopeia Stars www.cassiopeiastars.dk
Tjej: Lara

Cassiopeia ligger liksom Romantica diskret i en källare i ett lägenhetshus, centralt och på gångavstånd från Romantica eller Österport station.

Detta var definivt slöseri med pengar och framförallt tid och energi. Jag hade höga förväntningar på Lara men det mesta som framgår om denna ungerska kvinna på hemsidan är inget annat än falsk marknadsföring. Om inte bilderna är rejält manipulerade i Photoshop så har hon gått upp 10 kilo sedan de togs och hennes ansikte är inte snyggt eller ens sött, faktiskt under genomsnittet. Jag fann henne helt enkelt INTE attraktiv och därför var det extra svårt att bli sexuellt upphetsad. Inte kändes det mindre surt att jag var tvungen att vänta 90 minuter på att hon skulle bli ledig. Hon hade ändå en porrig look vilket gjorde att jag ändå hade hopp om att hon skulle gå att knulla, men där bedrog jag mig. Jag kände mig äcklig när jag kysste hennes silikonbröst och jag kände mig äcklig under större delen av denna timme. Hon ägnade sig mest åt ett evighetslångt och trist kuksugande så att hon till sist satte sitt eget saliv och/eller glidmedlet i halsen och var tvungen att gå ut en minut för att rensa strupen. Hon var också lite klumpig och gjorde mig illa vid flera tillfällen under allt sugande. Först när vi till sist gjorde 69:an och jag slickade hennes porriga snustorra fitta (och slapp se hennes ansikte) lyckades hon få mig att komma. Vi testade även olika knullställningar men det var omöjligt att hålla kuken styv för att penetrera denna avtändande lyxhora. Hon hade ingen inlevelse eller närvaro alls och inte ens när hon slickade min bröstkorg kändes någonting. Att jag aldrig penetrerade hennes fitta ser jag inte som någon större förlust. Det var med äckelkänslor och lite skam i kroppen som jag gick härifrån.

Betyg
Utseende: 4/10
Personlighet: 5/10
Inlevelse: 2/10
Teknik: 3/10 (aningen svårbedömt)

Besök nr 3 (andra dagen)
Klinik: Seduction Girls www.seductiongirls.net
Tjej: Mathilde

Tredje gången gillt och oj jösses, detta var resans höjdpunkt vilket gladde mig efter den mindre angenäma upplevelsen på Cassiopeia tidigare under dagen. Det var definitivt värt nattutflykten ut till Rødovre för en timme med denna underbara unga danska donna. Ville inte råka ut för en lång väntetid igen så jag hade ringt och bokat henne tidigare under dagen. På hemsidan står det att hon är tystlåten och blyg men det stämde inte alls. Tvärtom var hon väldigt utåtriktad, pratsam och glad från första ögonblicket. Hon såg överlycklig ut och det strålade om hennes söta ansikte när jag föreslog GFE vilket tydligen är något av hennes specialitet. Så det blev mycket hångel och smek under denna härliga timme. Efter allt kuksugande tidigare under dagen på Cassiopeia bad jag att få slippa fransk. Vi började med att hångla medan hon runkade min kuk. Jag smekte och kysste hennes härliga silikonmeloner och kysste hennes hals. Det dröjde inte länge förrän jag var redo för kondomen och började rida henne. Hon var otroligt skön och trång och det dröjde inte länge innan jag tvingades tömma. Vi låg och myste och pratade en stund och upprepade senare samma procedur fast intensivare denna gång med riktigt passionerat grovhångel och påföljande ridning då vi även hånglade samtidigt. Mathilde var väldigt naturlig i sättet och kändes inte alls lika krystad som de andra båda glädjeflickorna som jag träffade i Köpenhamn. Hon hjälpte till själv under sexet, stönade på ett trovärdigt sätt endast när det var lämpligt och hon ville aldrig sluta hångla.

Betyg
Utseende: 8,5/10
Personlighet: 10/10
Inlevelse: 9/10
Teknik: 9/10

Den tredje och sista dagen hade jag planerat att besöka Melina på Pussy Galores samt thaimassage men kände att det fick räcka för den här gången eftersom jag ville hinna med sightseeing också. Måste ju ha något oskyldigt och hyfsat trovärdigt att berätta för alla ovetande släktingar och vänner därhemma om vad man gjorde i Köpenhamn.

Sammanfattningsvis är jag nöjd med att ha knullat två riktigt heta 21-åriga danska blondiner på lyxkliniker. Det var värt varenda spänn, för att citera Thåström.
Senast redigerad av twobucks 2012-08-11 kl. 00:56.
Citera
2012-08-11, 00:51
Medlem
SeMeNoMores avatar
Jag känner det här med att det känns som att vara med i en porrfilm, det är sjukt avtändande. Så 'realistiska' tjejer får pluspoäng av mig med.
Citera
2012-08-11, 00:54
Du slickade alltså en hora? Jag utgår ifrån att du drack klorin när du kom hem?
Citera
2012-08-11, 01:13
Medlem
EdwardWs avatar
Ungefärliga priser för varje dam må vara intressant?

Aldrig själv betalat en prostituerad (om inte en drink räknas som betalning ) och ser inte mig själv i den situationen i framtiden heller, mest för att jag inte tänder så mycket på sex utan känslor. Jag har dock inga fördomar alls mot de som gör det, och jag tycker helt klart att prostitution skall göras lagligt i Sverige.
Citera
2012-08-11, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Du slickade alltså en hora? Jag utgår ifrån att du drack klorin när du kom hem?
Jag spottade en hel del på vägen därifrån och det tog flera timmar innan jag fick bort den äckliga känslan i munnen.
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardW
Ungefärliga priser för varje dam må vara intressant?

Aldrig själv betalat en prostituerad (om inte en drink räknas som betalning ) och ser inte mig själv i den situationen i framtiden heller, mest för att jag inte tänder så mycket på sex utan känslor. Jag har dock inga fördomar alls mot de som gör det, och jag tycker helt klart att prostitution skall göras lagligt i Sverige.
Det står i länkarna till klinikerna i första inlägget. En timme kostar 2000 danska kronor på Cassiopeia, 2000 + 300 DKR i inträde på Romantica och 2100 DKR på Seduction Girls. Det motsvarar någon hundring mer i svenska kronor.
Senast redigerad av twobucks 2012-08-11 kl. 01:45.
Citera
2012-08-19, 13:45
Medlem
Tack för en läsvärd reseberättelse.

två frågor:
Är du säker på att Cassandra inte har sillisar? Det ser väldigt silikonigt ut på bilderna.
Om du fann Ungerskan så vedervärdig, varför tackade du bara inte nej?
Citera
2012-08-19, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balltasar
Tack för en läsvärd reseberättelse.

två frågor:
Är du säker på att Cassandra inte har sillisar? Det ser väldigt silikonigt ut på bilderna.
Det såg inte alls så silikonigt ut i verkligheten som på bilderna. Är helt säker på att bilderna manipulererats i Photoshop, vilket jag även fick bekräftat av henne själv. Dessutom fick jag intrycket när jag pratade med henne att hon inte har silikon, men det är förstås möjligt att hon har lite ändå. Det står ju inte att hon har äkta på hemsidan, vilket jag antar att det annars skulle gjort.
Citat:
Om du fann Ungerskan så vedervärdig, varför tackade du bara inte nej?
Naturligtvis borde jag gjort det och var väldigt nära att avbryta efter en halvtimme. Hädanefter kommer jag aldrig boka någon i förväg om jag inte redan träffat dem tidigare och vet hur de är och ser ut. Man lär sig av sina misstag, antar jag.
Citera
2012-11-19, 20:34
Medlem
Hej! Kul läsning

Jag har en fundering angående ditt besök hos Seductiongirls.

http://seductiongirls.net/sg-pige/
Här står det att man måste vara dansk och prata danska för att få använda deras tjänster.
Hur löste du det problemet? Det var visserligen tre månader sedan du gjorde ditt besökte, de kanske lade till det nyligen.
Citera
2012-11-19, 22:02
Medlem
Jag förstod fel! det är dem som jobbar där som måste vara danska! ops
Citera
2012-11-20, 17:08
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanakerblom
Jag förstod fel! det är dem som jobbar där som måste vara danska! ops

Tur det annars missar dom många intresserade kunder
Citera
2012-11-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Tur det annars missar dom många intresserade kunder

heheh, ja ^^

Jag har en annan fundering.

Hade ni musik på? I så fall, hur spelades den? CD eller Spotify?

Också: tror du det var någon som hörde stönandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in