Citat:
Ursprungligen postat av pontusen
Förra gången han åkte dit sa han väl att det var första gången han provade det?
Jobbigt för honom att åka dit igen, säkerligen var detta andra gången han provade.
Ja han måste ha en fruktansvärd otur, att åka dit på just de 2 tillfällena då han provat kola, hoppas han försökte förklara det för polisen. Samtidigt som han kanske berättade om sin kärlek till kola och rånare.
Varför står det inte något om detta i de andra medierna, förra gången han åkte dit slog dom på stort ju?