2011-04-17, 21:58
  #925
Medlem
z0rkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontusen
Förra gången han åkte dit sa han väl att det var första gången han provade det?

Jobbigt för honom att åka dit igen, säkerligen var detta andra gången han provade.
Ja han måste ha en fruktansvärd otur, att åka dit på just de 2 tillfällena då han provat kola, hoppas han försökte förklara det för polisen. Samtidigt som han kanske berättade om sin kärlek till kola och rånare.

Varför står det inte något om detta i de andra medierna, förra gången han åkte dit slog dom på stort ju?
Citera
2011-04-17, 22:02
  #926
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellhund
Persbrandt är ett praktsvin. En självgod skitstövel som kommit undan misshandel och mycket annat. Det finns få kändisar jag bryr mig vidare om, positivt eller negativt, men MP och kräket Paolo Roberto (ett lika stort as som gjort sig karriär på kriminalitet och gullats med i media trots flera fall av - likt MP - misshandel och annat under de sista tio åren) borde fan spikas upp vid E4:an till varnagel för andra.


Håller med om att uppför sig som ett svin. Det är de inre demonerna han inte lärt sig hantera utan tar till den för honom lättaste vägen, ett rus sedan blir det svinigt.
Citera
2011-04-17, 22:06
  #927
Medlem
Känns som någon när som helst lägger upp en video liknande denna men om Persbrandt istället. Förstår inte hur folk tänker som vill att polisen ska lämna honom ifred, han begår ju ett brott, ska han som kändis slippa undan lagen?
Citera
2011-04-17, 22:15
  #928
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Känns som någon när som helst lägger upp en video liknande denna men om Persbrandt istället. Förstår inte hur folk tänker som vill att polisen ska lämna honom ifred, han begår ju ett brott, ska han som kändis slippa undan lagen?
Han skall inte lämnas ifred, han är en offentlig person och därför är det extra viktigt att han sviniga knarkhistorier kommer till kännedom.

Synd om kvinnor och barn som finns i hans liv, han beter som en enda stor egoist utan en tanke på dem.
Citera
2011-04-17, 22:50
  #929
Medlem
petardylovers avatar
Låt han dra en ladd i näsan när han känner för det.
Tror inte ens att han åkt dit denna gång. Bara media som skriver så, han var antagligen bara på samma ställe. Men för att sälja mer lösnummer så skriver dom att Micke var med i en ny razzia.

Hur som haver så är han skön, cool och verkar vara en soft lirare. Bra skådespelare i mitt tycke.
Vrf ska man hänga ut honom? Vrf kan inte media hänga ut "Amfetamin-Lasse" eller "Hammar-bengt" när dom torskar?
Citera
2011-04-17, 22:50
  #930
Medlem
z0rkeepers avatar
Nu har aftonblaskan vaknat: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12894507.ab
Citera
2011-04-18, 02:03
  #931
Medlem
Borghesias avatar
Men va i helvete pysslar karln med.
Nu kan han nog glömma rollen som Beorn ...
Citera
2011-04-18, 06:51
  #932
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borghesia
Men va i helvete pysslar karln med.
Nu kan han nog glömma rollen som Beorn ...
Han kanske är ute efter spotten som Sveriges egen Charlie Sheen.. WINNING!!

Jag tror att han helt enkelt är uttråkad och inte vill växa upp. Därför super han och drar ladd som en 20-åring. Sedan så verkan han börjat hänga med kriminella med följd av att länsman kollar honom så fort han är på stan. WINNING!!
Citera
2011-04-18, 07:52
  #933
Medlem
spiken27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontusen
Förra gången han åkte dit sa han väl att det var första gången han provade det?

Jobbigt för honom att åka dit igen, säkerligen var detta andra gången han provade.

Exakt. Ruggig otur han har, helt enkelt!
Citera
2011-04-18, 07:52
  #934
Bannlyst
Nu är han slut som artist. Kom ihåg var ni läste det först.
Citera
2011-04-18, 08:13
  #935
Medlem
Bevis för att man kan ha allt och ändå inte vara tillfreds med sig själv.
Sedan är ju knarklagarna idiotiska och skapar mer våld och kriminalitet än nödvändigt men men..
Citera
2011-04-18, 08:14
  #936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nu är han slut som artist. Kom ihåg var ni läste det först.

Nja..Gynnar kanske imagen som tuff och rebellisk iofs..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in