Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-28, 23:18
  #1945
Medlem
Två av Sveriges mest överskattade skådespelare ?
Förmodligen Persbrandt och hans kompis "naken Tarzan"

Dom enda som hyllar sådant är missbrukare och tjejer som blivit antastade som barn..
Citera
2017-08-13, 05:27
  #1946
Medlem
Nån som har kvar filmen när han drar ladd haha ?
Bortplockat från Youtube verkar det som..
Citera
2017-08-21, 15:24
  #1947
Medlem
Sorgligt att han nu figurerar i Bet365-reklamen. Trodde att han speciellt med sin bakgrund som missbrukare (sprit/knark) skulle stå emot sådant, men uppenbarligen gör han allt för pengar. Skulle även vara intressant att höra Sanna Lundells åsikt om detta.
Citera
2017-08-21, 15:48
  #1948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Håller med, mycket fräsch, vettig och rolig faktiskt...förstår att kvinnor finner honom sexig, lite av en bad boy dessutom.
Jag gillar honom, när han får spela inom sitt register. Men när jag lyssnar på honom annars verkar han både konstlad och ganska pantad. Har han supit/knarkat bort hjärncellerna?
Citera
2017-08-21, 16:56
  #1949
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Jag gillar honom, när han får spela inom sitt register. Men när jag lyssnar på honom annars verkar han både konstlad och ganska pantad. Har han supit/knarkat bort hjärncellerna?
Det har väl försvunnit en och annan efter allt skit som han stoppat i sig.
Citera
2017-08-22, 18:29
  #1950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Jag gillar honom, när han får spela inom sitt register. Men när jag lyssnar på honom annars verkar han både konstlad och ganska pantad. Har han supit/knarkat bort hjärncellerna?
Grejen är den att han inte spelar, han är ett arsel. Därför fungerar bara sådana "roller" för honom.
Citera
2017-10-05, 11:07
  #1951
Medlem
MLEs avatar
Nu ska Micke P ge ut sina memoarer! Det ska väl bli intressant?!
Citera
2017-10-06, 04:52
  #1952
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarWolf
Sorgligt att han nu figurerar i Bet365-reklamen. Trodde att han speciellt med sin bakgrund som missbrukare (sprit/knark) skulle stå emot sådant, men uppenbarligen gör han allt för pengar. Skulle även vara intressant att höra Sanna Lundells åsikt om detta.
365reklamen kan vara något av det sämsta han gjort. Den här stöniga leka-tuff rösten finns det knappt tillräckligt stora skämskuddar för. Fattar inte att den gick igenom.
I hans fall skulle man tankat i honom ett helrör o en 10a ladd då hade det blivit gamla autentiska Micke.
Citera
2017-10-19, 07:31
  #1953
Medlem
asgamarnas avatar
Kola-Micke har ingen #metoo?

Han är väl känd våldtäktsman, vad hände?
Citera
2017-10-19, 07:34
  #1954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asgamarna
Kola-Micke har ingen #metoo?

Han är väl känd våldtäktsman, vad hände?

Räknas han som Hollywoodstjärna tro?

https://www.instagram.com/p/BaV2WRxg...n-by=1337likes
Citera
2017-10-19, 08:56
  #1955
Medlem
asgamarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Räknas han som Hollywoodstjärna tro?

https://www.instagram.com/p/BaV2WRxg...n-by=1337likes
Vart kan jag kolla på hela det där flödet?

Ja Kola-Micke han är väl den enda levande s.k Hollywood kändisen, stor överdrift, svårt att tro att det handlar om Mikael Nyquist, rip.

Kola-Micke var ju inblandad i någon gruppvåldtäkt ganska så nyligen som jag inte minns fel, lyckades väl pröjjsa av offret, blev väl nedlagd.
Citera
2017-11-02, 22:45
  #1956
Medlem
Hur i helvete kan Persbrandt ha klarat sig helskinnad undan #metoo!? Man har ju hört historier om hans supersvinighet mot tjejer hur länge som helst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback