2012-10-01, 01:24
Bannlyst
Skrattar inte folk åt honom när han rör sig på gator och torg?
Folk i V-by måste ju känna till idioten.
2012-10-01, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av convictedfelon
Skrattar inte folk åt honom när han rör sig på gator och torg?
Folk i V-by måste ju känna till idioten.

Svaret är nej! Han vågar ju sig inte ut på gatorna och därför skrattar inga åt honom börjar på riktigt tro att raffa är ett internet fenomen.
2012-10-01, 01:33
Medlem
C23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemcepe
Hur många medlemmar vet du att de har egentligen? Jag menar, hur många medlemmar kan du bekräfta?

I skrivande stund not a Clue, folk kommer till och andra byter , det går som bekant fort det räcker med en helg

Tidigare så har jag talat med folk som utgett sig för att vara i ledande roller, nummer från Polen Norge och Sverige
Jag har talat med Svenska representanter från olika städer(byar)
Jag har aldrig vetat om hur många dom var från början, vilket gör att jag inte kan sätta fingret på exakta summan

Men jag kan summera lite
1 Person som uppges vara Vargas har ringt från Polen, och jag har talat med en person till därifrån den trakten
Sverige har jag snackat med Raffa givetvis, Jag har talat med folk som uppgett sig vara ledande i olika områden, jag har talat med ett par som uppgett sig vara hangarounds för att ta ett ord som jag är mer bekant med. Stödgrupp eller undergrupp har det väl kallats med.
Jag har haft kontakt med två från Norge, den ena har uppgett titeln President och för att vara övertydlig så pratar jag inte om mej själv

Det var lite som jag kan redovisa så här på rak arm, men för att återknyta till tidigare, jag vet ej hur många dom var från start, så jag vet inte hur många dom kan vara i dag

Frågan har ställts av mej tidigare men svaret har uteblivit, så som många andra detaljer som namn personer etc.
2012-10-01, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Svaret är nej! Han vågar ju sig inte ut på gatorna och därför skrattar inga åt honom börjar på riktigt tro att raffa är ett internet fenomen.
Kan inte folk börja skriva in när o var de ser honom?
Kanske går upp för han hur smart det är att gadda sig i fejjan om man ska vara kriminell.
2012-10-01, 01:36
Medlem
C23s avatar
Citat:
Två små fråga till då. Sitter fingret kvar? och är han och Sussi ett par eller är det över?

två snabba svar
1 Vet ej Dumt att kapa avtryckarfingret i krigstider
2 Inte en aning
2012-10-01, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C23
I skrivande stund not a Clue, folk kommer till och andra byter , det går som bekant fort det räcker med en helg

Tidigare så har jag talat med folk som utgett sig för att vara i ledande roller, nummer från Polen Norge och Sverige
Jag har talat med Svenska representanter från olika städer(byar)
Jag har aldrig vetat om hur många dom var från början, vilket gör att jag inte kan sätta fingret på exakta summan

Men jag kan summera lite
1 Person som uppges vara Vargas har ringt från Polen, och jag har talat med en person till därifrån den trakten
Sverige har jag snackat med Raffa givetvis, Jag har talat med folk som uppgett sig vara ledande i olika områden, jag har talat med ett par som uppgett sig vara hangarounds för att ta ett ord som jag är mer bekant med. Stödgrupp eller undergrupp har det väl kallats med.
Jag har haft kontakt med två från Norge, den ena har uppgett titeln President och för att vara övertydlig så pratar jag inte om mej själv

Det var lite som jag kan redovisa så här på rak arm, men för att återknyta till tidigare, jag vet ej hur många dom var från start, så jag vet inte hur många dom kan vara i dag

Frågan har ställts av mej tidigare men svaret har uteblivit, så som många andra detaljer som namn personer etc.

Då är frågan. Vilket språk talade Vargas och ringde han från skyddat? om inte vad va det för +nummer?
2012-10-01, 01:42
Medlem
C23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Idel spekulationer.

Man kan nog mer eller mindre bekräfta 4 st medlemmar eller va fan man ska kalla det. Sen om du har följt vissa inlägg här så kan du ju inte undgått att se att samtliga generaler/ presidenter är för fan bilder på rap artister och annat skit från youtube.

Att inte polisen åker till Vimmerby kan ju endast tolkas som att dom ser Raffa för den jävla Clown han är.
Tillika så sitter ju detta jävla fingermongo och hotar familjemedlemmar till denna Pierre så att han ev polisanmäler fittmongot Raffa är ju inget svårt att lista ut.
Nä Jonte jag tycker du sjunker lägre och lägre, vi andra skriver och driver med Raffa och har en ganska klar bild att vi gör så emedan du faktiskt sitter och på ett jävligt skitnödigt sätt försvarar/ legitimerar dessa jävla avskrap.

Nä fy fan tycker det är otroligt att inte alla ser vilken jävla Rövhatt som Raffa är, jävla efterblivet hittebarn.

För att inte störa ordningen så kan jag väl hålla med dej på vissa bitar, andra inte

Tillika så sitter ju detta jävla fingermongo och hotar familjemedlemmar till denna Pierre så att han ev polisanmäler fittmongot Raffa är ju inget svårt att lista ut.
Nä Jonte jag tycker du sjunker lägre och lägre, vi andra skriver och driver med Raffa och har en ganska klar bild att vi gör så emedan du faktiskt sitter och på ett jävligt skitnödigt sätt försvarar/ legitimerar dessa jävla avskrap.

Det där vill jag nog bemöta
Jag försvarar inte deras handlingar, det får stå för dom, jag vida befordrar vad som skrivs till mej så allmänheten kan ta del av det
Att dra in familjer i detta tycker inte jag heller är okej, har jag aldrig påstått
Min bild är kristall klar, oroa dej inte för det
2012-10-01, 01:43
Medlem
C23s avatar
Citat:
Då är frågan. Vilket språk talade Vargas och ringde han från skyddat? om inte vad va det för +nummer?
Dålig Engelska
han ringde från + nummer
2012-10-01, 01:45
Medlem
Citat:
För att inte störa ordningen så kan jag väl hålla med dej på vissa bitar, andra inte

Det där vill jag nog bemöta
Jag försvarar inte deras handlingar, det får stå för dom, jag vida befordrar vad som skrivs till mej så allmänheten kan ta del av det
Att dra in familjer i detta tycker inte jag heller är okej, har jag aldrig påstått
Min bild är kristall klar, oroa dej inte för det

Tycker inte du att det är jävligt konstigt att det inte finns någon info på nätet om Polen och alla andra länder som gangland ska finnas i som inte kommer från raffa? Det är enbart raffa som kör detta internetkrig. Ingen info om någon vargas finns det inte heller om man räknar bort raffas snack
2012-10-01, 01:46
Medlem
Citat:
Dålig Engelska
han ringde från + nummer

Då har du redan pluggat på vilket +nummer Polen har antar jag.
2012-10-01, 01:49
Medlem
C23s avatar
Citat:
Tycker inte du att det är jävligt konstigt att det inte finns någon info på nätet om Polen och alla andra länder som gangland ska finnas i som inte kommer från raffa? Det är enbart raffa som kör detta internetkrig. Ingen info om någon vargas finns det inte heller om man räknar bort raffas snack

Det är mycket som är konstigt kring gäng
2012-10-01, 01:51
Medlem
C23s avatar
Citat:
Då har du redan pluggat på vilket +nummer Polen har antar jag.

:-) faktiskt inte
men när något + nummer dyker upp i tel så kollar jag det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in