2014-07-16, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nu för tiden får jag bara ett vettigt rus dom första veckorna sedan blir det som du säger man tar bara en dos för att bli "normal" slippa abstinens.

Varit gobbe fri i 8 månader nu btw.

Ah där ser man, du höll ju på i flera år? Vad fick dig att till slut lägga ner helt om man får fråga?
Citera
2014-07-19, 21:48
Medlem
Vart införskaffar ni GBL inrikes?
PMa gärna om ni inte vill skriva det i tråden. Jag letar runt men hittar inget hehe.
Citera
2014-07-20, 09:14
Medlem
Lägger till ett inlägg jag skrev i en tråd som vart väldigt inaktiv, ingen som skrivit där på nästan ett år, så;

Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Vart finns den inrikes nu då?

Googlade lite och så, och såg massa arktiklar om folk som fått massa stratt för GHB/GBL, men det va lite större mängder tror jag.
Det är väl lagligt att beställa inrikes utan att man kan hamna i trubbel med farbror blå och så? GBL då alltså.
Citera
2014-07-22, 03:24
Medlem
CamCameos avatar
^^^^

GBL finns med i förteckningen av lagen om förbud mot vissa hälsofarliga varor, så det är inte helt oreglerat. Utöver det kan du få problem om du har kalium eller kaustiksoda hemma samtidigt som du har GBL där.

Så lagligt . . . nej, absolut inte. Snarare inte direkt olagligt . . . men med reservationer.
Citera
2014-07-25, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qqqaaa
Ni som brukar 24/7, får ni något rus? Eller blir det som med många andra droger att man tar bara för att känna sig normal.

Som Slingshot sa, ungefär några veckor.

Gobbe är drogen som gjort mig beroende på kortast tid, går enormt fort.
Citera
2014-07-26, 14:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Som Slingshot sa, ungefär några veckor.

Gobbe är drogen som gjort mig beroende på kortast tid, går enormt fort.

Mjo skulle säga att GHB o heroin är dom droger som skapar ett svårt beroende på kortast tid.
Citera
2014-07-26, 15:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqqaaa
Ah där ser man, du höll ju på i flera år? Vad fick dig att till slut lägga ner helt om man får fråga?

Det som fick mig att sluta med GHB var pga jag var så nära på att stryka med innan jag fick mitt LVM o det gick inte att leva ett normalt liv o hålla på att ta doser varann timme 24/7, helt sjukt ju.

Sedan träffade jag en mkt speciell tjej som fick mig att tänka på ett annat sätt o reflektera över mitt missbruk och som fick fram mina goda/bästa sidor, bara vid att vara i närheten utav henne gav mig det största mest euforiska ruset jag någonsin har upplevt i hela mitt liv, har lovat mig själv o henne att aldrig ta det mer.

Det GHB gjorde för mig var att ge mig en känsla av närhet/beröring eftersom det är enda drogen som utsöndrar oxytocin som du får utav t ex närhet, kärlek, massage etc, har fått alldeles för lite värme o kärlek i mitt liv så GHB ordnade det.

Ja inte bara pga det, orkar inte skriva om allt, ni kan läsa mina äldre poster om GHB så förstår ni varför jag tagit så pass mkt, over and out.
Senast redigerad av Slingshot 2014-07-26 kl. 15:52.
Citera
2014-07-30, 11:22
Medlem
KringExs avatar
Är det någon som vet nån inrikesshop som säljer GHB (inte GBL)

Mvh
Citera
2014-07-30, 13:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det någon som vet nån inrikesshop som säljer GHB (inte GBL)

Mvh

Finns ej för tillfället, du får söka dig till utrikessidor.
Citera
2014-08-01, 13:27
Medlem
Hur länge efter sista intag bör jag vänta med att inta alkohol? Sedan så undrar jag samma, fast med benso.
Citera
2014-08-01, 13:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teraopie
Hur länge efter sista intag bör jag vänta med att inta alkohol? Sedan så undrar jag samma, fast med benso.

GBL eller GHB?
Citera
2014-08-01, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
GBL eller GHB?

Oj, dåligt utav mig... GHB! Fast undrar egentligen samma sak kring GBL också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in