Citat:
Ursprungligen postat av
qqqaaa
Ah där ser man, du höll ju på i flera år? Vad fick dig att till slut lägga ner helt om man får fråga?
Det som fick mig att sluta med GHB var pga jag var så nära på att stryka med innan jag fick mitt LVM o det gick inte att leva ett normalt liv o hålla på att ta doser varann timme 24/7, helt sjukt ju.
Sedan träffade jag en mkt speciell tjej som fick mig att tänka på ett annat sätt o reflektera över mitt missbruk och som fick fram mina goda/bästa sidor, bara vid att vara i närheten utav henne gav mig det största mest euforiska ruset jag någonsin har upplevt i hela mitt liv, har lovat mig själv o henne att aldrig ta det mer.
Det GHB gjorde för mig var att ge mig en känsla av närhet/beröring eftersom det är enda drogen som utsöndrar oxytocin som du får utav t ex närhet, kärlek, massage etc, har fått alldeles för lite värme o kärlek i mitt liv så GHB ordnade det.
Ja inte bara pga det, orkar inte skriva om allt, ni kan läsa mina äldre poster om GHB så förstår ni varför jag tagit så pass mkt, over and out.