2010-10-13, 21:14
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert1l
Tjo, jag brukar käka benzo o har ganska mkt tolerans mot de. Ska nu testa gobbe, tänkte börja med en halv kork. Om jag inte käner nåt eller inte får önskad effekt hur länge ska jag då vänta tills jag fyller på? Och hur mkt ska jag fylla på isåfall?

Vänta 45-60 minuter, sedan ta lika mycket. Då borde du få snäppet högre effekt än innan.
Citera
2010-10-14, 15:14
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Vänta 45-60 minuter, sedan ta lika mycket. Då borde du få snäppet högre effekt än innan.

Lika mkt är väll att ta i, räcker med hälften av startdosen, sen fyll på om det inte räcker.
Citera
2010-10-14, 16:54
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Eh, va? Det är klart det är skillnad, på ursprungsämnet. Precis som det är skillnad på öl och vodka, även om man kan späda vodka så det får samma styrka som öl.
Sedan tycker jag att GBL brukar slå snabbare (plus kanske lite hårdare), men det vet jag inte om det bara är inbillning (har polare som håller med mig, och vissa som inte tycker det är någon skillnad).

Mig veterligen går det inte något (iaf inte märkbart) till spillo.

Vad yrardu om att jag sagt? Tror du inte läst eller misförstod innebörden i mitt svar. Jag har aldrig sagt att det inte är någon skillnad med att drick ren gbl och blandad gbl. Säger enbart att man sk blanda det och tar förgivet att alla gör det för det är inte gott för magsäcken att dricka det rent.
Citera
2010-10-15, 19:24
Medlem
Om jag rent teoretiskt givetvis, skulle ha låt oss säga 20 liter gbl. Vilket i det här teoretiska fallet skulle räcka i många många år framöver. Hur skall det förvaras?

Givetvis så är det redan nu i en för det avsedd behållare men blir det dåligt om det får stå i några år eller håller gbl sin potens som berusningsmedel år efter år? Kan det stå i xx år utan att försvagas?

Funderingar och tips mottages tacksamt
Citera
2010-10-16, 18:24
Medlem
gbl igår - alkohol idag. lungt?

drack 2 till 3 korkar igår kväll/natt tänkte dricka öl idag. är de lungt tror ni eller för riskabelt?
Citera
2010-10-16, 18:30
Medlem
Melestors avatar
Det borde vara lugnt, tar inte så långt tid för ghb / gbl att försvinna ur kroppen, tror det är 12 timmar eller liknande.
Citera
2010-10-16, 18:33
Medlem
tänkte att kanske levern inte mår så bra.. så alkohol på de kan vara droppen över bägaren... är inte i allmänhet en så nyttig person..
Citera
2010-10-16, 20:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashme
tänkte att kanske levern inte mår så bra.. så alkohol på de kan vara droppen över bägaren... är inte i allmänhet en så nyttig person..

GBL är ute ur kroppen och det tar inte mkt på levern alls om man jämför vad sprit gör med levern så det är lugnt.
Citera
2010-10-16, 23:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Om jag rent teoretiskt givetvis, skulle ha låt oss säga 20 liter gbl. Vilket i det här teoretiska fallet skulle räcka i många många år framöver. Hur skall det förvaras?

Givetvis så är det redan nu i en för det avsedd behållare men blir det dåligt om det får stå i några år eller håller gbl sin potens som berusningsmedel år efter år? Kan det stå i xx år utan att försvagas?

Funderingar och tips mottages tacksamt

Det kan säkerligen stå i mååånga år utan problem om det förvaras mörkt o svalt.
Senast redigerad av Slingshot 2010-10-17 kl. 00:05.
Citera
2010-10-17, 14:04
Medlem
.
Citera
2010-10-18, 12:22
Medlem
Regiss avatar
Hur ska jag klara denna AT på GBL?

Det började i April ungefär. Drack då endast på kvällar typ 2 doser. Men dom senaste 4 mån har jag gått på de dygnet runt. Vaknar å får fylla på några ggr på nätterna också. Men nu kommer de sista ta slut idag. Och Jag tänker inte skaffa mer, för de kan inte fortsätta. Provar jag att vara utan några timmar på morgonen när jag går upp, känner jag hur ångesten å hur nedstämd å snurrig man blir i skallen. Har nu den sista tiden druckit runt 40-50ml per dag.

Har ju tillgång till benso, röka, och tram, så vad tror ni ska lindra denna at best? Och isf vilken sort benso? De jag har tillgång till är ikto, samt xanor. Har även stillisar som jag provade att ta inatt, men de funkade ju inte att sova på.

Vet att dom närmsta dagarna kommer bli fördjävliga, men de ska nog gå vägen
Citera
2010-10-18, 12:32
Bannlyst
Vilken benso som helst kommer lindra, även alkohol då GHB/GBL, benso och alkohol påverkar
samma grejer i hjärnan (GABA).

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in