2010-07-14, 21:04
Medlem
Owers avatar
https://www.flashback.org/t902502
Citera
2010-07-16, 18:17
Medlem
Beställde 500ml från GSC förra onsdagen. Kom fram idag.
Citera
2010-07-17, 09:26
Medlem
Himmler!s avatar
Drogshoppar.

Mod.
Citera
2010-07-18, 21:07
Medlem
Hallå gott folk!!

Hur länge sitter ghb/gbl i om det skulle skickas på analys?
Funderar på att skicka men efter riskerna verkar bara bli större & större.

Har ni några knep så får ni gärna skicka ett pm.

Skön sommar på er
Citera
2010-07-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yosen
Hallå gott folk!!

Hur länge sitter ghb/gbl i om det skulle skickas på analys?
Funderar på att skicka men efter riskerna verkar bara bli större & större.

Har ni några knep så får ni gärna skicka ett pm.

Skön sommar på er

~8-20 timmar nånstans. Beror som med alla droger på omständigheter och hur mycket man har tagit, men jag känner till folk som har åkt i upp till ett dygn efter intag.
Citera
2010-07-18, 22:01
Medlem
Melestors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen$
Beställde 500ml från GSC förra onsdagen. Kom fram idag.

Jasså?

Jag la min order 1 Juli och inte ett skit har hänt med min order, nu efter att läst på FB om att folk blivit tagna och saker inte skickas därifrån längre så tänkte jag att det blev bortblåsta pengar.

Men är det någon mer som beställt därifrån senaste tiden och fått grejerna skickade?
Citera
2010-07-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Jasså?

Jag la min order 1 Juli och inte ett skit har hänt med min order, nu efter att läst på FB om att folk blivit tagna och saker inte skickas därifrån längre så tänkte jag att det blev bortblåsta pengar.

Men är det någon mer som beställt därifrån senaste tiden och fått grejerna skickade?

Det kom som ett brev på posten ^^ 9 dagar från beställning.. Har oxå hört att en del torskat, men jag använde en målvakt som tar betalt för sånt. Så ingen betalning finns att spåra till mig öht. Men det gick smort som sagt, är mycket nöjd. BASF blev det, nästan smaklös tycker jag (blandad 2 delar GBL 3 delar vatten) och knappt någon lukt heller. Perfekt.
Citera
2010-07-20, 11:26
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Det kom som ett brev på posten ^^ 9 dagar från beställning.. Har oxå hört att en del torskat, men jag använde en målvakt som tar betalt för sånt. Så ingen betalning finns att spåra till mig öht. Men det gick smort som sagt, är mycket nöjd. BASF blev det, nästan smaklös tycker jag (blandad 2 delar GBL 3 delar vatten) och knappt någon lukt heller. Perfekt.

BASF är det man absolut ska satsa på ( tillverkas i Tyskland ), kommer ihåg när jag körde på GBL ifrån Kina, fyfan vilken skillnad i smak,var som natt o dag. BASF smakar mkt mindre.
Senast redigerad av Slingshot 2010-07-20 kl. 11:32.
Citera
2010-07-22, 19:32
Medlem
B-F-F-Bs avatar
Citat:

Dricker du L-vatten usch :P

varför kör du inte 50/50? tycker jag är lagom, samma som när jag kokar
Citera
2010-07-23, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
Dricker du L-vatten usch :P

Ja. Dricker sällan och när jag gör det vill jag inte riskera narkotikainnehav.

Citat:
Ursprungligen postat av B-F-F-B
varför kör du inte 50/50? tycker jag är lagom, samma som när jag kokar

Därför att jag inte behöver starkare. Dricker som sagt sällan och doserar svagt, hatar att gobbedäcka eller bli riktigt seg. Är bara ute efter pirret i början. Använder det även som rekreationsdrog på festivaler och liknande dagen efter hårt festande.
Citera
2010-07-23, 14:22
Bannlyst
När jag körde GBL så blanda jag alltid ut dosen 1-5ml i ett fullt glas med Bobs apelsinsaft.
Vid 5ml doser så började det smaka lite mycket men annars tog den bort nästan alla smak av GBLen.
Fattar inte att folk dricker detta nästan rent, är inte bra för hals,magen. Med "min" metod så späder man
ju ut GBLen 100gr typ, känns nyttigare.

Mvh
Citera
2010-07-24, 04:33
Bannlyst
Har druckit 3st 7.5 öl för ungefär 3-4 timmar sen lungt att ta en kork GHB nu?

Som topic lyder? vad säger panelen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in