2010-06-19, 01:20
Medlem
zims avatar
Ja vi får väl se hur det ser ut i nästa vecka då. Du säger Max 8 dagar. Är det 8 arbetsdagar eller med helg inräknat?
Citera
2010-06-19, 07:29
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zim
Ja vi får väl se hur det ser ut i nästa vecka då. Du säger Max 8 dagar. Är det 8 arbetsdagar eller med helg inräknat?

Jo, bara arbetsdagar räknade jag. Helgerna delas ingen post ut, så kan inte ta med dom i beräkningen
Har tagit 7-8 arbetsdagar för alla mina beställningar. Dom är ju gröna, så ifall du inte får något har tullen norpat drycken till personalfesten. Dom brukar ju vara rätt snabba på att berätta sådant för en också.
Hoppas det ordnar sig för dig
Citera
2010-06-19, 07:49
Medlem
Bangar_intes avatar
Nu är det bara att vänta då

BTW. dosering på GBL, hur många ml per gång som nybörjare?
Citera
2010-06-19, 08:54
Medlem
Tar gärna emot PM om att köpa gbl ...betalar bra.
Citera
2010-06-19, 09:57
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Nu är det bara att vänta då

BTW. dosering på GBL, hur många ml per gång som nybörjare?

Jag börjar alltid på 1.5ml efter uppehåll, börjar lätt må dåligt annars, och det är aldrig kul.
Man känner själv när det är dags att höja till 2-3ml
Stannar alltid på det som maxdos, har nog aldrig mått så fysiskt dåligt som när jag var upp över 5ml
Jag är iofs 189lång och väger 58 - du kanske måste justera litegrann.
Citera
2010-06-19, 12:57
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat.

Mod.
Citera
2010-06-19, 16:36
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Jag börjar alltid på 1.5ml efter uppehåll, börjar lätt må dåligt annars, och det är aldrig kul.
Man känner själv när det är dags att höja till 2-3ml
Stannar alltid på det som maxdos, har nog aldrig mått så fysiskt dåligt som när jag var upp över 5ml
Jag är iofs 189lång och väger 58 - du kanske måste justera litegrann.

Gått litegran på GHB, men aldrig GBL, så jag vet hur de känns att ta lite för mycket. Omöjligt att bli väckt även om man somnar på en motorväg... Tack för tipset då ska jag börja med 1,5ml
Citera
2010-06-20, 13:19
Medlem
zims avatar
Dosering är A och O. Använd ALDRIG korkar som mätenhet för GBL. En kork är ett löst begrepp då en kork kan variera i storlek beroende på vilken flaska den tillhör. Pipett ska alltid användas, och då är mellan 1-1.5ml bra riktmärke för en nybörjare. Själv håller jag mig alltid till 1.5ml och ökar inte doseringen. Dock blir tiden mellan doseringarna kortare efter ett tag.

Då jag faktiskt har en legitim anledning till att använda GBL i mitt företag undrar jag var man ansöker om tillstånd för import. Någon som vet?
Citera
2010-06-21, 17:44
Medlem
zims avatar
Jag började som sagt oroa mig i fredags, och bad gblstarcleaner att tracka det åt mig. De sa idag att paketet var borttappat och att de skulle skicka nytt, men idag dök det upp. Det tar lite extra tid att leverera, men nu vet jag att dom är gröna. Fridens liljor!
Citera
2010-06-21, 23:38
Medlem
Vart finns det i Jkpg?!...
Citera
2010-06-22, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zim
Jag började som sagt oroa mig i fredags, och bad gblstarcleaner att tracka det åt mig. De sa idag att paketet var borttappat och att de skulle skicka nytt, men idag dök det upp. Det tar lite extra tid att leverera, men nu vet jag att dom är gröna. Fridens liljor!

Jag beställde mitt för 12dagar sen,börjar bli lite otålig nu.Har försökt maila GSC men dom svarar inte.Kom packetet med UPS?
Citera
2010-06-22, 17:27
Medlem
Om man kör ett racea på 6 dagar, hur lång tid kan de synas på prover?
Vad tar de för 1 dag?
Ska göra urinprov, blodprov och leverprov.
Senast redigerad av Sewlan 2010-06-22 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in