2009-09-13, 03:25
  #4609
Medlem
Tinnituzs avatar
jag tycker du ska fortsätta!
Citera
2009-09-13, 03:28
  #4610
Bannlyst
Kan tillägga att dom första 3 timmarna mår jag bra men sen övergår de till illamående.
Citera
2009-09-13, 03:29
  #4611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Kan tillägga att dom första 3 timmarna mår jag bra men sen övergår de till illamående.
Dålig sinnesstämning? Ångest?
Citera
2009-09-13, 03:32
  #4612
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iquba
Dålig sinnesstämning? Ångest?

Nu har jag en del ångest, tog senaste korken för ca 5 timmar sen. Mår inte illa hela tiden men de kommer då och då.
Citera
2009-09-13, 05:22
  #4613
Bannlyst
ska passa på och fråga en sak ang avtändningen. Ska höra om det är nån mer som får problem men halsen när man får at på gobbe, brukar kännas som man sväljer luft när man dricker eller äter, skit äckligt.

Nån som har samma problem?
Citera
2009-09-13, 08:42
  #4614
Medlem
knivhippies avatar
De tre gånger jag testat gobbe har jag alltid mått skitilla och spytt som fan. Vettefan vad det kan vara, har inte blandat med alkohol eller någonting, antar det är kroppen som säger ifrån eller nåt. Mina polare har bara mått bra... Dock blir jag likadan på Opiater också, kan knappt ta det heller, har väl känslig mage/organ eller nåt..
Citera
2009-09-13, 09:47
  #4615
Medlem
Fattar du inte att din kropp inte diggar gobbe, så bytt till något annat. Gobbe torsk
Citera
2009-09-13, 10:05
  #4616
Bannlyst
Hehe tack för svaren

Nej de kanske är som ni säger att kroppen säger ifrån men de är ju konstigt att de gör de nu, jag menar de har ju alltid gått bra förut.

Eller så är de nått skit i den beställningen jag fick nu, såg att de va nått vitt lager som flöt i flaskan så kan mycket möjligt va nått skit i.
Citera
2009-09-13, 11:15
  #4617
Medlem
Spritpennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Hehe tack för svaren

Nej de kanske är som ni säger att kroppen säger ifrån men de är ju konstigt att de gör de nu, jag menar de har ju alltid gått bra förut.

Eller så är de nått skit i den beställningen jag fick nu, såg att de va nått vitt lager som flöt i flaskan så kan mycket möjligt va nått skit i.

Klart kroppen säger ifrån. Har sett många liknande trådar i CB-forat där folk är lika förvånade som du att de börjar må dåligt av sin drog efter "1 år konstant bruk".

Jag skulle kunna säga "lägg ner" men jag vet att du inte kommer lyssna.
Citera
2009-09-13, 11:20
  #4618
Medlem
MDMAfags avatar
Ring sjukvårdsupplysningen så kan dom nog ge dej ett bra svar eller så kan du ju gå äver till något annat som du inte mår taskigt av.
Citera
2009-09-13, 12:04
  #4619
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spritpenna
Klart kroppen säger ifrån. Har sett många liknande trådar i CB-forat där folk är lika förvånade som du att de börjar må dåligt av sin drog efter "1 år konstant bruk".

Jag skulle kunna säga "lägg ner" men jag vet att du inte kommer lyssna.

Hmm okej Jag får helt enkelt byta drog ett tag. Men ska få hem 1 liter nästa vecka så får se om jag mår lika dåligt då, i värsta fall byter jag drog.
Citera
2009-09-13, 13:14
  #4620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Hej! Nu är de så här att jag har använt ghb i ungefär 1 års tid från och till och har haft ett uppehåll i ungefär 3 månader, men har börjat igen. Har börjat mått illa nu, senaste tiden. har spytt flera gånger idag mått illa i flera dagar ända sen jag fick de.

Kan de va för att han har hält i nått skit eller är de för man har haft uppehåll? Har aldrig mått illa förut så jag tycker de är konstigt.

mvh


GHB är en skit drog.... sluta larva dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in