Citat:
Ursprungligen postat av Lysergic Acid
Har blivit erbjuden att testa GBL och funderar på att göra det.
Har förstått att en lagom dos att börja på är 1ml men jag har inte riktigt hur påfyllningen under kvällen ser ut/går till.
Säg att jag börjar på 1ml. Väntar en timme. Känner ruset. Känner att det börjar gå ner efter andra timmen. Vad är då en lagom dos för att förlänga platån? Hur brukar ni göra? Gå in på toan och pipettera upp? Verkar jobbigt.
Lite tips så allt går bra. Vill verkligen inte gobbedäcka eller något utan bara ha en trevlig kväll utan alkohol.
Är 1ml lagom dos eller ska jag ligga under?
MVH

1 ml? En colakork e på 8ml och det brukar vara den vanliga doseringen..
Om det går åt mindre typ halva korken för att skeva så kommer gobbet nästan ha frätit hål i colaflaskan..
Men du kanske menar 10ml? Jahadå!!
Räkna kallt med att du kommer kaskade efter typ en till två timmar efter intag..Först smyger sej det på dej..efter 45 min råder det orkan och du känner hur du skelar och alla längre bort en nästipen e lite suddiga..hehe
Känner du inget efter denna dos då e det ganska kassgobbe och fyll då på med en kork till.
När man en ny på ghb så har man inte lärt sej hur lite som krävs för att du ska däcka..Två korkar på en gång,kommer fälla dej.
Te sist ge fan i lugnande,opiater med gobbe för det första, dom behövs inte du kommer vara så skev så du glad ändå!
Sen har väl alla i sin karriär varit med om att bli helt klubbad av ghb..Då e det inget bra med massa bezo,tramadol etc i blodet..Folk som säger att det e överdrivet och att de går visst bra med tramadol å benzo ihop med ghb har aldrig varit med om lite värre tillbud..Skulle det ändå vara nån som har erfarenheter så måste de vara en idiot..Iaf om han påstår nått sånt te en nybörjare..
Men korka te det med lite respekt så e det en kul grej..
Tips : Ghb gör sej extra bra vi släktträffar och par middagar och liknande tillställningar...Du kommer få överlägset mest uppmärksamhet och du kommer bli ett samtalsämne som dryftas lång tid efteråt....
att däcka är något som ingår i hela gobbekulturen,att skämma ut sej och vara så bersärk som möjligt innan däckningen e det som räknas..Annars prova nått annat....