2006-04-25, 07:11
Medlem
furis avatar
låt gobbe va... har 2 nära polare som varit nära på o dö på den skiten..
Citera
2006-04-25, 11:12
Medlem
iversen-s avatar
Finns massa härifrån min stad som dött pga. av gobbe+mix med benzo eller diverse andra droger, DUMT.

När du tar gobbe är min gyllene regel att alltid ta 1 hel coca cola kork. Ta aldrig mer, även om det inte slår efter 20 min. Har gjort det misstaget några gånger och kört på med en halv till och efter ytterliggare 20 min så ligger du och hulkar någonstans. Så 1 cola kork brukar alltid slå perfekt på mig och jag har brukat gobbe en hel del, vet vad jag snackar om dvs.
Citera
2006-04-25, 16:42
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iversen-
Finns massa härifrån min stad som dött pga. av gobbe+mix med benzo eller diverse andra droger, DUMT.

När du tar gobbe är min gyllene regel att alltid ta 1 hel coca cola kork. Ta aldrig mer, även om det inte slår efter 20 min. Har gjort det misstaget några gånger och kört på med en halv till och efter ytterliggare 20 min så ligger du och hulkar någonstans. Så 1 cola kork brukar alltid slå perfekt på mig och jag har brukat gobbe en hel del, vet vad jag snackar om dvs.

hur är det om man har tagit benso dagen innan man intar gobbe då? kan det oxå innebära risker?
Citera
2006-04-25, 17:34
Medlem
1 Cola kork brukar vara lagom, men det är inget bra sätt att mäta med så egentligen borde man skaffa en ml pippet. För man vet ju aldrig om man får bättre gbl än vanligt. Sen om du köper det från butiker från Internet så är 1 Cola kork för mycket eftersom det inte är utspätt.
Citera
2006-04-25, 19:30
Bannlyst
Efetrsom man oftast inte har en aning om hur pass stark gobbe man har så ska
man alltid börja lågt.
Citera
2006-04-25, 20:19
Medlem
har själv druckit gobbe i några år
(ghb/bdo/gbl)
behöver 3.5ml för att bli "maxad" då är det dock alltid över 99% rent det jag dricker. andra jag känner som inte är lika "erfarena" kan 2-2.5ml vara mer lagom för. vet även de som är väldigt känsliga och har däckat på 2ml. att dosera i kork är idiotiskt. använd en spruta
Citera
2006-04-25, 23:11
Medlem
flexors avatar
det råder uppenbarligen väldigt delade meningar ang. hur man gör med doseringen utav gobbe men hur många ml skall en som testar för första gången inta då?

hur många ml rymmer en "kork" ?
Citera
2006-04-25, 23:47
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flexor
det råder uppenbarligen väldigt delade meningar ang. hur man gör med doseringen utav gobbe men hur många ml skall en som testar för första gången inta då?

hur många ml rymmer en "kork" ?

Det är väl bäst om du tar reda på hur stark koncentration av GHB det är i det du köper?
Citera
2006-04-26, 02:37
Medlem
Percy Brunströms avatar
Citat:
har försökt att söka efter eventuella trådar ang. just GHB men det verkar inte riktigt som att sökmotorn fungerar som den skall eftersom att jag inte får upp några träffar?

min fråga är iaf denna:

jag har läst på bland annat erowid.org att det är väldigt svårt att dosanpassa gobbe när det är flytande, men är det inte så att vanligtvis så är en kork (från exempelvis en 0,5 liters coca~cola) flaska något man brukar börja med när man tar för första gången eller skall man för att vara på den säkra sidan endast nöja sig med en halv kork så att man inte överdoserar?

inte svårt alls, 4ml är lagomt för mig
Citera
2006-04-26, 13:44
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Percy Brunström
inte svårt alls, 4ml är lagomt för mig

och med det så menar du att en kork är 4 ml?
Citera
2006-04-26, 13:52
Medlem
Derisions avatar
Citat:
hur är det om man har tagit benso dagen innan man intar gobbe då? kan det oxå innebära risker?

Ja det kan det. Har varit ute med några som flippat totalt efter att tagit benso kvällen innan. Jag vet iofs inte hur farligt det är direkt fysiskt, men det lär ju inte vara något att eftersträva. De tog en vanlig kork iallafall.
Men såklart så är det ju olika från person till person, de kanske var mer känsliga vad vet jag, men better to be safe than sorry.
Citera
2006-05-05, 21:23
Medlem
piengs avatar
Phenibut (GHB)

Någon som testat denna lilla substans?

Sitter på 60 tabletter nu och dragit någon redan. Hur var ruset.. dosen...Något att rekommendera?

Förövrigt går Phenibut att kombinera med ephedra så de inte blir nån skum grejj utav det? O.o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in