De säger ju att kortisonet inte hjälper på IBS, har de sagt till mig flera gånger när de skulle övertyga mig om att det var Crohns jag har

. Jag blir också hjälpt av kortison, nu har jag haft en läkare som jag bara behövt ringa till när mina mediciner varit slut, jag har alltid haft recept på bla kortison liggande på apoteket för att jag ska kunna börja med det när jag ansett att jag behövt det. Läkarn sa att jag själv visste bäst när jag behövde det

Så jag har plockat ut kortisonet för att ha hemma om han inte skulle villja skriva ut mer åt mig. Men jag har inte ätit predisonol (?) utan ett annat snällare kortison Entrocort.
Jag vet inte vad som hänt det senaste året, men de verkar helt plötsligt blivit "snålare" med diagnoserna på allvarliga mag/tarmsjukdomar och skyller allt på IBS.
Jag har alltså haft magsår till och från sedan jag var i 25 års åldern men de hittar inget skäl till magsåren utom att jag har ätit treo vilket jag bara gjort de senaste 5 åren kanske så jag undrar vad som gav mig magsåren innan
Har du åkt in akut när du mår som sämst? om inte gör det.
Jag har börjat med det för de ska se hur jävla ont jag har i magen efter att jag har ätit tex. sist låg jag inne på akuten nästan ett dygn och var skitdålig. Maken sa att läkaren såg ordentligt oroad ut när jag kräktes. Läkarn stod och klappade mig på benet

Det gjorde så ont att jag skrek och grät samtidigt som jag kräktes. Men nu tror dom mig att jag har ont i alla fall.