2012-08-08, 14:00
Medlem
Okej, Så jag har Swedbank och jag har försökt göra ett Google Wallet account med min Android-mobil men det misslyckades för någoting med mitt bankkort.. Sedan har jag nu försökt köpt ett spel via Steam och fått detta svar..

Citat:
Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.

Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again.

Jag har förut kunnat köpa saker över internet med mitt bankkort och jag kan fortfarande betala med det i affärer... Varför har det blivit såhär? Banken ansvarig för något av detta?

Så jävla störande... Dock tacksam för svar.

-
Citera
2012-08-08, 14:07
Medlem
Thcfarmers avatar
när man loggar in på sin bank så finns det inställningar för internet betalningar som man kan slå på. Om den är av så kan du inte utföra nätbetalningar med kortet. Om du inte hittar det på ditt konto så ring till din bank
Citera
2012-08-08, 14:14
Medlem
sebastian66s avatar
Är det inte så som med när jag skulle handla via nätet..
Du måste verifiera ditt konto tror det hette något med verifited by visa??
Du ska kunna gå in på bankens sida när du loggar in med dosan och se på verifited by visa..
När du har verifierat ditt visa ska det bara vara att tuta å köra.
PS!!!Håll i börsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in