Jag gillar honom det gjorde jag redan då han kallade sig Mange Myt. Killen är ju rätt knepig som person men det är ju ingen större nyhet .Om man lyssnade på Simon G podcast. Träffade honom på någon dimmig fest för flertalet år sedan och man märkte rätt snabbt att allt inte stämde där . Men men .. vem är jag och döma . Diskbänksrealistisk musik som jag kan relatera till .
Okej nu får ni börja lägga in lite här också, haha spammar sönder den här tråden ju. Men jag diggar karln som fan, här är en ny podintervju med Gatuslang med Mange: http://gatuslang.se/2014/06/avsnitt-68-mange-hellberg/
Har hört att mange hellberg är lite av en mytoman, Träffade honom på ett NA möte när ja var på behandling,
Men ja dömmer inte honom schysst kille, och ja e ett av hans största fans
Det är en vedertagen sanning att Mange är Norrlands största mytoman. Åtminstone var han det förr - nu tycks han ha bättrat sig. Kanske har han skaffat sig en manager som "grindvaktar" hans uttalanden?
Alltid varit lite udda, men tycks som sagt ha gått till sig. Roligt att det går bra för honom. Gillar hans ambitioner.
En otrolig kille, han hjälper så många människor. Han har hjälpt mig enormt mycket och har varit ett jätte bra stöd. Big up till honom, Checka insidan som räknas på instagram, det har han gjort bra.
I arkiv samtal fick jag intrycket av att saker han berättade om sin uppväxt inte hängde ihop. Dessutom kallas han ju tydligen "mange myt" så jag vet inte vad jag ska tro
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!