2012-08-07, 23:06
Medlem
Hej.

Jag har funderat på att beställa hem lite saker från NBA store.com och jag undrar om någon har erfarenhet av detta? Var det några problem? Fraktkostnad? Tull Osv...

Tack på förhand för svar.

Mvh.
Citera
2012-08-07, 23:12
Medlem
Höll på att beställa men när jag väl kom till sista sidan med kostnaden för frakten så insåg jag att de här kommer bli sinnesjukt dyrt för en jävla tröja.
Citera
2012-08-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Höll på att beställa men när jag väl kom till sista sidan med kostnaden för frakten så insåg jag att de här kommer bli sinnesjukt dyrt för en jävla tröja.

Okej, vet du någon ungefärlig kostnad? Skulle du bara beställa ett linne? Ska beställa flera saker hade jag tänkt, så kanske är det samma frakt och då blir det inte lika farligt med fraktkostnad.
Citera
2012-08-07, 23:49
Medlem
Gå till kassan och skriv in din adress så skall du se kostnaden strax innan köpet slutförts.

Jag vill minnas att cirka-frakten är 200 kr för ett linne.
Citera
2012-08-08, 00:44
Medlem
steveharrisffss avatar
Har för mig förut att jag skulle få betala 1,3 tusen för ett linné med frakt och allt. Sket i det.
Hittade dock det jag var ute efter på en Svensk sida! En "äkta kopia" som man så fint kallar det! För 500 spänn.
Citera
2012-08-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Gå till kassan och skriv in din adress så skall du se kostnaden strax innan köpet slutförts.

Jag vill minnas att cirka-frakten är 200 kr för ett linne.

Okej, tack.
Citera
2012-08-08, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Har för mig förut att jag skulle få betala 1,3 tusen för ett linné med frakt och allt. Sket i det.
Hittade dock det jag var ute efter på en Svensk sida! En "äkta kopia" som man så fint kallar det! För 500 spänn.

Oj, det verkade dyrt. Du minns möjligen inte vad den här svenska sidan hette eller vet du om den finns kvar?
Citera
2012-08-08, 23:13
Medlem
drontuss avatar
Jag gillar mer retro linnen, eller iaf ovanliga linnen. Finns rätt softa försäljare på Ebay.
Hittade ett riktigt fint linne med Kobe Bryant från lower merrion high (high school) som ser helt äkta ut.
Även hittat ett D. Wade linne från hans College tid, inget att klaga på!
Citera
2012-08-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drontus
Jag gillar mer retro linnen, eller iaf ovanliga linnen. Finns rätt softa försäljare på Ebay.
Hittade ett riktigt fint linne med Kobe Bryant från lower merrion high (high school) som ser helt äkta ut.
Även hittat ett D. Wade linne från hans College tid, inget att klaga på!

Fan va fräckt med ett linne från Kobes high school tid, köpte du det? Gillar också retro linnen.
Citera
2012-08-08, 23:43
Medlem
drontuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z91
Fan va fräckt med ett linne från Kobes high school tid, köpte du det? Gillar också retro linnen.

Jepp, 350spänn med frakt, ska se om jag kan hitta snubben som sålde!
Citera
2012-08-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drontus
Jepp, 350spänn med frakt, ska se om jag kan hitta snubben som sålde!

Fett, bra pris får jag säga. Verkar som vill man ha lite andra linnen än de aldra vanligaste så är det NBA store som gäller och då kostar frakt, tull och skit mer än de kläderna man beställer. Och i Sverige verkar det vara svårt att få tag på Jerseys. Blir trött på skiten, ville beställa saker för 200 dollar och då blir det 200 dollar till i frakt.
Citera
2012-10-08, 12:27
Medlem
CougheeBrothas avatar
NBA store europe is here! yezzzzz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in