2012-08-07, 15:50
Medlem
yojiibochans avatar
Jag skulle tagit kål på min mobbare som gjorde livet surt för mig i tre år, högstadiet.
2012-08-07, 15:56
Medlem
cap0s avatar
Jag skulle nog likadant som dig försöka förbättra invandringspolitiken och att Sverige blir en demokrati där inte varje parti styrs av samma järnhand där invandring är bra. Hur kan en demokrati fungera när de flesta parti har samma åsikter - och därefter smutskasta andra åsikter genom censur (t.ex. Sverigedemokraternas partifilm, vitpixling, censur av kriminella med utländskt härkomst till skillnad från information som släpps på personer med svenskt namn som G.W persson säger)

Hade fått så mycket pengar på så kort tid som möjligt, köpa vapen och om inga pengar fanns - råna en bank. Därefter bygga en bomb och detonera där inga osklydiga drabbas (t.ex. något regeringskvarter med landsförädare) därefter skjuta så många som tillåter denna järnhand (politiker). Skulle jag överleva mina attacker och fly, så skulle jag helt gå till rädda barnens huvudkvarter och ge alla mina pengar.

Varför: För att sverige tar in okvalificerad arbetskraft som gamla analfabeta somalier som inte kan försörja sig själva någon gång på tre år. Pengarna ska istället gå till skattebetalare, t.ex. sjuka som har arbetat och byggt detta land, eller andra projekt som kan nyttja samhället vi har idag.
Senast redigerad av cap0 2012-08-07 kl. 16:00.
2012-08-07, 15:58
Medlem
Thejocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cap0
Hur kan en demokrati fungera när de flesta parti har samma åsikter - och därefter smutskasta andra åsikter genom censur (t.ex. Sverigedemokraternas partifilm, vitpixling, censur av kriminella med utländskt härkomst till skillnad från information som släpps på personer med svenskt namn som G.W persson säger

Tror du på det där själv eller?

ONT:
Skulle raidat varenda extremhöger-grupper i Sverige. Skulle vara skönt att sätta dit varenda tratt.
2012-08-07, 16:02
Medlem
cap0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thejock
Tror du på det där själv eller?

Det är sant, ingen vill ha analfabeta somalier som inte kan arbeta i vårat land men våra ruttna politiker vill förstöra vårat land som vi, våra föräldrar - våra kära arbetsklassificerade invandrare har byggt upp.
2012-08-07, 16:03
Medlem
BenfriFalafels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thejock
Skulle raidat varenda extremhöger-grupper i Sverige. Skulle vara skönt att sätta dit varenda tratt.

Förklara gärna varför du skulle vilja göra detta.
2012-08-07, 16:11
Medlem
Draup.s avatar
Skulle sprängt AB:s redaktionsbyggnad med TATP.
2012-08-07, 16:12
Medlem
Börjar småskratta lite när jag läste titeln och ditt inlägg.

Har diskuterat detta med ett flertal vänner de senaste veckorna och jag har kommit fram till ifall jag blir en riktig nolla, som inte har någon familj kvar, inga vänner och inga jobb så ska jag sälja allt och få tag på explosiva ämnen och skjutvapen, placera det på flertal kyrkor, moskéer och allt sådant skit vi och de smäller på tidsatt datum därefter så ska jag åka till valfritt centrum som kryllar utav parasiter och skjuta ner så många som möjligt.

Skulle skotten ta slut så har jag en granat i fickan som jag drar sprinten på och spränger mig själv så jag slipper få ett straff.

Skulle även rikta in mig på socialdemokraternas partiledare, Fredrik Reinfeldt och alla andra landsförrädare, samt mina mobbare ifrån grundskolan, hade visserligen knäppt deras föräldrar, deras partner, släktingar och barn framför ögonen sedan torterat dom till döds eller så, med en osthyvel och lite citron och salt
Senast redigerad av Tropikhoe 2012-08-07 kl. 16:17.
2012-08-07, 16:21
Medlem
Skulle köpa 2 svärd och börja hugga ner folk i något centrum någonstans.
2012-08-07, 17:20
Medlem
Jastebros avatar
Åh, det krävs massmord i miljardskala för att det skulle tjäna ett högre syfte för min del.
Kan man ta ihjäl 6 av 7 miljarder människor så kan den restrerande miljarden leva gott utan dåligt samvete över den miljöförstöring de orsakar.
Iallafall tills de förökat sig igen...

Att göra en Breivik & begränsa sig till 50-100 döda skulle bli att spränga en galleria i julhandeln.
Fin markering mot kommersialismen samtidigt som man klämmer åt syndiga Svenssons som köper krimskrams de inte behöver.
2012-08-07, 17:22
Medlem
Snaejks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Fan vad wierd att du skapar denna tråd! Har gått och haft exakt samma tankar i huvudet i flera år. Att om man ändå vet att man ska dö inom t.ex. 3 månader i cancer så är det bara att åka ut i random förort och kötta

Då är vi tre! Har haft denna tråd i huvudet i flera månader men aldrig orkat ta initiativet.

Mitt svar är ja. Dock så är det svårt eftersom att man vill att handligen ska bli så effektiv som möjligt men ändå inte drabba några oskyldiga* (som Breivik uppenbarligen inte hade problem med). Att börja skjuta politiker har väl dom flesta drömt om men som jag läste någon annanstans så är det i princip lönlöst då det alltid kommer dyka upp någon ny pajas som förmodligen är ännu värre än föregångaren. Så politikermord tjänar ingenting till såvida det inte handlar om någon slags personlig vendetta.

Det jag hade gjort är att undvika attacker mot människor och istället fokusera på t.ex. byggnader som på något sätt stödjer/bidrar till massinvandringen såsom flyktingförläggningar, migrationsverk, riksdagen osv. Dessa brott är även lättare att komma undan med och på så sätt kan man förhoppningsvis utföra flera av dom innan man åker fast eller dör.
2012-08-07, 17:30
Medlem
9millimeters avatar
Haha så sjukt jag har tänkt på samma sak, har varit ett x antal diskussioner i den innersta kretsen om det. "skulle du köra en breivik om du visste att du skulle dö?", jag skulle nog fan gå in på moskén vid medis i sthlm och bara gå loss med mollotow coctail och kötta med ett automatvapen, lär vara svårt endå med planeringen om man inte har så lång tid kvar.

Samtidigt så tänker man om det nu verkligen finns en gud ska man då löpa amok och hamna i helvetet, rent realistiskt så skulle jag nog inte göra det för jag har en kristen uppväxt, men den kristna uppväxten kommer nog inte gå vidare i traditioner då det är extrema kulturkrockar. Men när jag tänker efter så skulle jag nog offra mig för en finare uppväxt till mina kommande landsmän.
2012-08-07, 17:35
Medlem
Roland Janssons avatar
Skall det rensas, så är det kriminella som skall dödas. Då gör man en välgärning och har åstadkommit nåt gott för efterlevande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in