2005-03-19, 15:19
Medlem
Det är så här att vi i våran klass har under en längre tid funderat över hur man skulle kunna göra ett "allanrop" med hjälp av skolans interntelefoner,dvs kontakta hela nätet på en gång!! de skulle vara himla kul om någon vet hur man gör eller hur jag kan få reda på det!!
Citera
2005-03-19, 20:22
Medlem
007swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yllekanin
Det är så här att vi i våran klass har under en längre tid funderat över hur man skulle kunna göra ett "allanrop" med hjälp av skolans interntelefoner,dvs kontakta hela nätet på en gång!! de skulle vara himla kul om någon vet hur man gör eller hur jag kan få reda på det!!

tror det är nån huvudtelefon i expiditionen då vi också har nåt gammalt skröpligt system.
Citera
2005-03-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007sweden
tror det är nån huvudtelefon i expiditionen då vi också har nåt gammalt skröpligt system.

njae inte så säker på det du för våran fysik/teknik lärare sa att man kunde det men att han inte kunde seja det till mig
Citera
2005-03-20, 00:14
Bannlyst
du slår något speciellt nummer som kopplar ut dig till allt, vilket vet jag inte, kolla alcatels hemsida
Citera
2005-03-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbonow
du slår något speciellt nummer som kopplar ut dig till allt, vilket vet jag inte, kolla alcatels hemsida
det är bara så att jag redan har gjort det och där fans inte en tillstymmelse av fackta kring detta ämne!!
Citera
2005-03-23, 13:01
Medlem
Minns inte vad vi hade för interntelefoner på min grunskola. Men allanrop nummret var 000.
Men eftersom telefonerna bara andvändes till busringning blev dom efter ett tag urkopplade.
Citera
2005-03-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysql
Minns inte vad vi hade för interntelefoner på min grunskola. Men allanrop nummret var 000.
Men eftersom telefonerna bara andvändes till busringning blev dom efter ett tag urkopplade.
Gött!½!! fan vad lätt att jag ska prova det !!!!!!jävlar vad kul om det funkar as så!!!!
Citera
2005-03-23, 20:23
Medlem
Prova F7 om det finns några sådana tangenter
Citera
2005-03-23, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen
Prova F7 om det finns några sådana tangenter
nja det var nog värre med det du!!!
Citera
2005-03-24, 21:14
Medlem
On fires avatar
Såna telefoner är skit roliga på min gamla skolan fan såna. Vi busringde till andra skolor i samma hus och lyssnade på deras lektioner . Och gjorde lite roliga ljud .
Citera
2005-04-03, 00:25
Medlem
007swedens avatar
i våran skola så är brandlarmet kopplat på högtalarsystemet som är i anknytning till telefonerna, första gången i sjuan så skulle dom förstås ha brandövning så det började tuta i högtalaren som är placerad ovanför telefonen, vi hade ingen lärare just då heller, så en av klasskompisarna jick fram och lyfte på luren, då slutade det tuta och han sa "halå?", men ingen där, då la han på och konstigt nog började det tuta igen, han lyfte luren, det slutade tuta, men ingen där sen kom en lärare och sa att brandlarmet går, så då sprang vi alla ut

nu har dom förstås satt in nya pip pip röda jävla pip pip signaltutor som lever jäveln när larmet går så det hörs då iaf nu

(offtopic eller ej, det hör till er att bestämma men det handlar iaf om interntelefoner )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in