2012-08-06, 02:07
Medlem
Som rubriken lyder, något som testat denna hårprodukt? Är den bra? Är det kvalité? Håller frisyren hela dagen? Osv osv.. Läste att det var den mest populära hårprodukten bland killar idag, tänkte byta från Fudge matte hed till den och testa. Vad säger ni?

Ps jag har halvlång frisyr, inget kort hår som står rakt upp taggigt, eller någon annan liknande, utan halv lång frisyr och använder hårvax så mitt hår inte ska vara så vågigt/lockigt, utan det ska ligga stilla och fint.
Citera
2012-08-06, 02:17
Medlem
Använder de dagligen och de håller verkligen bra! Man behöver dessutom inte särskillt mycket för att få frisyren att hålla sig uppe. Använt den både för kort och längre hår, fungerar perfekt
Citera
2012-08-06, 04:34
Medlem
patriss avatar
Använder det dagligen med, funkar bra och ser inte flottigt ut.
Citera
2012-08-06, 04:48
Medlem
Den är bra som fan, men får håret att se lite mer "flottigt" ut. Så letar du efter en "matt-look" så är det inte rätt produkt för dig.
Citera
2012-08-06, 04:50
Medlem
Sr.Addes avatar
Enkelt att styla håret med, håller bra, ger en matt look
Citera
2012-08-06, 14:29
Medlem
Bara positiva inlägg, tackar och bockar som f*n. Blir att beställa, någon som vet om man kan köpa den på tex Ica maxi? Hårfrisörer, eller så blir det att beställa.
Citera
2012-08-06, 20:06
Medlem
BilboBus avatar
Funkar väl okej på mitt hår (Har fint hår)

Jag föredrar e+46 (finns olika styrkor och blank/matthet) det säljs på PUB i b.la. Rätt sällsynt men ack så bra och det kostar bara 100 kronor! Kör med den gråa som ger maximal fasthet med matt-finish.

Finns absolut sämre produkter än Lanza urban molding paste, själv har jag två tuber (hittade en ) stående i min vaxlåda...kommer alltid köra på e+46 efter att ha prövat så mycket, det är billigare och bättre för mig
Citera
2012-08-06, 20:41
Medlem
The-Johans avatar
Har kompisar som har den och säger den är bra. Men någon som vet om det fungerar för mig?
Jag har kort hår, inte jättekort, 3-4 cm. Mitt problem är en virvel jag har i luggen vilket kräver rätt så mycket vax, använder dax wax(gud förbarma mig!) just nu vilket är starkt och håller nere virveln. Tror ni detta vaxet fungerar för mig? Ska klippa mig imorgon och då köpa det vaxet i samma veva i så fall.
Citera
2012-08-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johan
Har kompisar som har den och säger den är bra. Men någon som vet om det fungerar för mig?
Jag har kort hår, inte jättekort, 3-4 cm. Mitt problem är en virvel jag har i luggen vilket kräver rätt så mycket vax, använder dax wax(gud förbarma mig!) just nu vilket är starkt och håller nere virveln. Tror ni detta vaxet fungerar för mig? Ska klippa mig imorgon och då köpa det vaxet i samma veva i så fall.
Har också en virvel i luggen, därför har jag medellångt hår. Ungefär som Marcelo, det enda exemplaret jag kan komma på nu, då jag får höra att jag är lik människan.

Men jag har det ultimata för dig, du ska köra Renati rock hard, det är det bästa hårvaxet för kort hår om du vill ha tex spiky eller bara stylat. Googla runt så kommer du få samma svar eller kolla denna video http://www.youtube.com/watch?v=REJi-4aHtZ0

Ta en titt och du kommer nog bli skitnöjd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in