2012-09-24, 14:31
Medlem
Ubarsks avatar
Det ble nevnt at PD hadde drevet kiosk i Christian Kroghs gate. Noen som vet gate nummer?
Citera
2012-09-24, 14:34
Medlem
dizzilizzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfLover
Vi är nog många som hoppats på det.
Men när polisen kniper som muren finns det ju inte mycket att gå på. Det är mycket man skulle vilja ha svar på. Men polisen är vattentät tydligen. Här i Sverige brukar det ofta bli lite pyspunka och man får lite mer kött på benen. Våra poliser har det kanske sämre betalt och drygar ut sin kassa med lite släpp till pressen.
Spännande för oss, förkastligt för de utredningarna detta händer i.

Att sen vänner är knäpptysta förvånar mig. När Therese mördades var hennes väninnor helt upprivna och skrev hela tiden om sin sorg och frågade hur de skulle orka vidare. Än i dag skriver de då och då på en blog hur mycket man saknar henne.
Hur kan det vara knäpptyst runt Sigrid?

Menar du Trez då ??
Citera
2012-09-24, 14:52
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Thomas Quick frikjent for drapene på Trine og Gry

http://www.dagbladet.no/2012/09/24/n...uick/23560678/

Det rare er at jeg har lest at han har forklart seg så det hele stemte både med vitner og funn...hadde plukket opp Trine, som en uskyldig svenske som ikke fant slottet, og hun skulle vise ham, han kjørte vinglete sydover i en rød bil og de sloss i bilen, dette hadde flere vitner sett....Quick blir jeg aldri klok på, stakkars foreldre som hadde fått et "svar" og jeg kommer aldri til å synes synd på ham som har ødelagt etterforskningen...og aldri skal jeg kalle ham annet enn Thomas Quick, den gapestokken har han fortjent.
Citera
2012-09-24, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell
Det rare er at jeg har lest at han har forklart seg så det hele stemte både med vitner og funn...hadde plukket opp Trine, som en uskyldig svenske som ikke fant slottet, og hun skulle vise ham, han kjørte vinglete sydover i en rød bil og de sloss i bilen, dette hadde flere vitner sett....Quick blir jeg aldri klok på, stakkars foreldre som hadde fått et "svar" og jeg kommer aldri til å synes synd på ham som har ødelagt etterforskningen...og aldri skal jeg kalle ham annet enn Thomas Quick, den gapestokken har han fortjent.

Det er laget en dokumentar som dreper hele saken mot TQ.
Den inneholdt masse originalklipp fra rekonstruksjonene. TQ manipulerte til seg sterke piller med sine historier.
Lettlurte naive akademikere trodde de skrev seg inn i historien ved å avsløre en seriemorder

Han beskrev alt feil i Theresesaken og hennes mor har alltid sagt at TQ prater sludder.
Citera
2012-09-24, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thofz
At folk vil spekulere så lenge saken ikke er løst er helt naturlig. Men da må de også være åpne for å bli rettet på når de tar feil, og være villige til å forsvare påstandene og argumentene sine. De kan ikke angripe alle som stiller kritiske spørsmål og retter på faktafeil.

Det blir håpløst når spekulasjonene i denne tråden kommer nærmere og nærmere ville ting som f.eks. "aliens drepte Sigrid". Det blir slik når ingen tenker rasjonelt og kritisk.

Jeg mener ikke så mye om denne saken. Jeg hadde håpet at FB skulle grave opp noe stort som kanskje ville få den et steg videre, men foreløpig ser det ut til at vi rett og slett må vente til politiet er klare med sin endelige konklusjon.

Så lenge Politiet ikke bekrefter at S forlot huset i Vetlandsveien så må vi være åpne for alt.
Citera
2012-09-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyngestol
Så lenge Politiet ikke bekrefter at S forlot huset i Vetlandsveien så må vi være åpne for alt.

Også aliens?
Citera
2012-09-24, 15:38
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thofz
Det blir håpløst når spekulasjonene i denne tråden kommer nærmere og nærmere ville ting som f.eks. "aliens drepte Sigrid". Det blir slik når ingen tenker rasjonelt og kritisk.

Så la da være å forsøke å avspore tråden ved å bringe inn slikt tøv og la oss heller rette fokus mot det som er mer interessant i denne saken for å finne GM. Nemlig timene rett før S forsvant og hvem hun da hadde kontakt med. Var KK og S alene i VV27? Var foreldrene til KK der? Broren? Hvem var det som sov i KKs seng? Hvem ville ikke la S i fred? Hvorfor ble det ikke søkt der de fleste ville søke, i skogkratt? mens det ble søkt på Oslofjordens bunn med dykkere. Det er mye å gripe fatt i her ja, uten å bringe inn små grønne menn.
Citera
2012-09-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyngestol
Hva om hun aldri gjorde det?

Hva om Sigrid var invitert av KK på brorens iniativ? At meningen var at han skulle gjøre et fremstøt mot Sigrid og at familien var informert.
KK inviterer Sigrid og foreldrene tar en aften på byen. Kanskje broren er "stalkeren" Sigrid nevnte på instagram.

KK har sagt at broren ikke er hjemme, noe han heller ikke er. Men under kvelden kommer broren hjem og KK trekker seg tilbake for å slippe broren til.

Sigrid liker ikke KKs bror(HKK) og blir forbannet, hun føler seg lurt nettopp fordi KKs bror var et tema for Sigrid før hun takket ja til invitasjonen.

Ting utarter fysisk og Sigrid blir skadet eller drept.

Når foreldrene kommer hjem tar faren kontroll.
De frakter Sigrid til SRs verksted og maltrakterer Sigrid kraftig for å skjule spor(DNA).
De leter i området rundt etter embalasje og finner det utenfor PDs verksted, der ser de også at PD ikke er tilstede og bestemmer seg for å dumpe henne der.

Da slår de flere fluer i samme smekken.
De henter både embalasje og stropper hos PD og nå de også dumper henne der så klistrer de drapet opp mot en suspekt utseende fyr med en veldig alternativ livsstil.

I verste fall så har de funnet hårrester i en av PDs parkerte biler og lagt med i pakken

SR kom på dem og tok de på fersk gjerning, men lojalitet mot eller press fra BK gjør at han holder kjeft.
Alternativt er SR helt uvitende.

EDIT:
KK går ruten Sigrid skulle ha gått i håp om å legge igjen spor. Hun kaster sko og telefon og blir plukket opp i bil av et familiemedlem. Hun kan også Sigrids iphonekode og kommuniserer flere ganger med Sigreds venner og familie.
Hun går kledt i den blå genseren og bærer Sigrids veske så eventuelle vitner skal tro de har sett Sigrid.
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2012-09-24 kl. 15:47.
Citera
2012-09-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell

Vad säger du nu?!
Jag läste att någon sett Sigrid rita en karta och visa vägen för någon som inte hittade! Alltså kvällen hon försvann. Var såg jag det, var? Tror inte att jag drömt.
Citera
2012-09-24, 15:54
Medlem
Tilbake til Duplicolour som har lagt ut og merket en video med Sigrids fulle navn, opplastet etter hennes død.

Kikker man bakover til videoen han la ut 7. desember 2011 finner man en video som heter Jessica Fletcher vs Collin Farrell.

http://www.youtube.com/watch?v=pd6cr...hannel&list=UL

Hvem er det snakk om her?

Diego Santana og Mr. Kaufmann.

Hvem er disse?

De er begge figurer i sesong 1, episode 14 av Murder she wrote. Episodens navn skal være "Paint me a murder"

http://www.google.no/search?hl=no&ne....1._ZmOE0qXIy0
Citera
2012-09-24, 15:58
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammocken
Vad säger du nu?!
Jag läste att någon sett Sigrid rita en karta och visa vägen för någon som inte hittade! Alltså kvällen hon försvann. Var såg jag det, var? Tror inte att jag drömt.
Det är väl inte bekräftat att det var S.
Tror nästan det var knarkarvittnet som trodde sig ha sett S, han som hittade Iphonen och konstaterade att den var knust.
Citera
2012-09-24, 16:12
Medlem
Villmorells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det er laget en dokumentar som dreper hele saken mot TQ.
Den inneholdt masse originalklipp fra rekonstruksjonene. TQ manipulerte til seg sterke piller med sine historier.
Lettlurte naive akademikere trodde de skrev seg inn i historien ved å avsløre en seriemorder

Han beskrev alt feil i Theresesaken og hennes mor har alltid sagt at TQ prater sludder.

Jeg har heller aldri trodd han tok Therese. Tror det var iraneren de var etter en tid... Kanskje jeg har sett dokumentaren, Per Asle Rustad med en ekspert på gm-profiler, som sa det er minst to gm i de tre sakene, Gry, Trine og Therese?
Nå er jeg redd politiet er på villspor igjen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in