Citat:
Ursprungligen postat av OverkoktBlomkal
Har du läst alla hennes inlägg i tråden? Har du en thai-fru?
Nej jag är inte gift men någon thailänska, om det vore så skulle vara något fel med det i så fall? Är du en inskränkt nolla om tror att alla män med en "thai fru" är totala "losers"men så är det inte riktigt kan jag lova

Det är bara er påverkan av feministerna på AB och Gammel media som får
att er att tro det. Det finns inget fel i att välja bort sura, feta svenska kvinnor i dag!
Jag har varit i Bla i Thailand/sydostasien i över 18år pga jobb först, senaste åren har jag bara levt här. Och åker till Sverige ett par ggr om året för att semestra se över mina företag där. Så jag vet hur det fungerar på massager mm. Om du inte gick rakt in i en på en renoldlad knullmassage så tror jag du bara missförstod hela situation! Och renodlade knullmassager är inte så vanligt i Phuket. Om man får en massage som man inte är nöjd med är det bara att säga till, svårare än så är det inte... och alla 100 tals massager jag har fått här genom åren, har varit bra utan att de pilllar en på snorren och vill köra happy ending. Gör någon det så säger man bara "mai ao krap" "no thanks" så är det ur värden...