2012-08-05, 01:59
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stronglikealion
Undrar här bara, du är på andra sidan jorden, ingen du känner ser dig... vad har du emot att bli pullad? Egentligen?

Mjah, så länge man inte har problem att bli pullad/runkad av samma kön så hade det inte varit några problem. Tvivlar dock att du egentligen tänkte så långt och är bara allt för påverkad av sexnoveller och uppmålade porrscener som gör att lesbiskt sex framstår som normalare än vad det egentligen är
Citera
2012-08-05, 01:59
Medlem
En timmes oljemassage i Phuket kostar ca 60 svenska kronor, de flesta av ställerna erbjuder extra, oftast de som ligger lite mer avskilt så man inte kan se in på stället och där tjejerna är uppsminkade och står utanför och ropar "massage" och drar i en när man går förbi, ca 200 svenska kronor för ett ligg kostar det på en massagesalong i Phuket.

En tjej från baren eller diskot i Patong kostar ca 200 svenska kronor för en hel natt, i princip alla Thaitjejer går att köpa.

I Sthlm kostar en timmes oljemassage från 300 kronor, extra tjänster går nog att få på de flesta ställerna i Sthlm för en 500-1000 kronor.
Citera
2012-08-05, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OverkoktBlomkal
Har du läst alla hennes inlägg i tråden? Har du en thai-fru?

Nej jag är inte gift men någon thailänska, om det vore så skulle vara något fel med det i så fall? Är du en inskränkt nolla om tror att alla män med en "thai fru" är totala "losers"men så är det inte riktigt kan jag lova Det är bara er påverkan av feministerna på AB och Gammel media som får
att er att tro det. Det finns inget fel i att välja bort sura, feta svenska kvinnor i dag!

Jag har varit i Bla i Thailand/sydostasien i över 18år pga jobb först, senaste åren har jag bara levt här. Och åker till Sverige ett par ggr om året för att semestra se över mina företag där. Så jag vet hur det fungerar på massager mm. Om du inte gick rakt in i en på en renoldlad knullmassage så tror jag du bara missförstod hela situation! Och renodlade knullmassager är inte så vanligt i Phuket. Om man får en massage som man inte är nöjd med är det bara att säga till, svårare än så är det inte... och alla 100 tals massager jag har fått här genom åren, har varit bra utan att de pilllar en på snorren och vill köra happy ending. Gör någon det så säger man bara "mai ao krap" "no thanks" så är det ur värden...
Senast redigerad av Soi6 2012-08-05 kl. 02:52.
Citera
2012-08-05, 03:40
Medlem
Thwarters avatar
Vad vill du egentligen diskutera? Om vi andra thailandresenärer råkat ut för liknade saker? That's how Thailand works during the night, honey. Vill du undslippa sådant får du resonera logiskt och tänka efter lite. Vanliga massageställen har inte öppet efter 22:00 i Thailand. Vill man undvika att råka ut för det du gjorde ska man leta massage dagtid vid t.ex. stranden, där sådant oftast inte förekommer.
Citera
2012-08-05, 13:43
Bannlyst
Vad är problemet? Hon erbjöd sig och du tackade alltså nej.
Citera
2012-08-05, 13:44
Medlem
alt-anas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Vad fan har detta med medicin och hälsa att göra ts?

OnT: Tja, det är väl inte mer än jämställt att även tjejer kan
få en happy ending. Dock gjorde du rätt som sa ifrån att du
inte ville ha det. Eftersom du uppenbarligen inte ville det.

Jag ser framför allt en korrekt rationell användning av massage som behandlingsmetod för många olika åkommor eftersom jag läst österländsk alternativmedicin och jobbat ihop med folk som bedrivit forskning inom akupunktur på akademisk nivå. Och jag är medveten om att 99% av världens massagesalonger saknar folk som har studerat människokropp på cellnivå.

I andra hand ser jag massage som ett sätt att slappna av vilket i sin tur har hälsofrämjande effekt för kroppen. Jag utgår ifrån att ett besök på massagesalong ger mig avslappning och inget annat. Av samma anledning går jag alltid till kvinnliga massörer.

Därför ligger inlägget just här.
Citera
2012-08-05, 14:00
Medlem
alt-anas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soi6
Tyvärr verkar du Ts vara efterbliven och nervöst lagd! I en normal helkropps thaimassage så ingår de att sträcka ut ljumsken, om du vet vad en sitter så måste de gå nära skrevet... Du är en ignorant idiot som försöker smutskasta Thailänskor, antagligen för du känner dig som en otillräcklig kvinna? Antar också att det första gången du reser utanför Skandinavien. Och kommer du möjligtvis från en minde ort och är överviktikig och lågutbildad? Snälla sluta med dessa jävla trams trådar som inte tillför något din IDIOT!

Edit stav fel

Haha . Jag behöver inte rada upp alla mina resor, alla länder där jag bott och alla mina utbildningar bara för att motbevisa ditt antagande.

Jag har ingen avsikt att smutskasta alla thailandskor, men det har faktiskt hänt i Thailand. Och ingen annanstans.

Jag tycker du måste sluta nedsätta alla som kommer från mindre orter och inte rest utanför Skandinavien ännu mindre alla lågutbildade och sluligen överviktiga människor!!!

Tycker du inte om tråden- fine with me. Men sluta kalla folk för IDIOT!!!
Citera
2012-08-05, 14:01
Medlem
Nexus-6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alt-ana
Glömde priset, tyvärr. Motsvarande 100-300 SEK kanske.

Jag besökte ca 10 salonger i Phuket, men bara det sista besöket blev det så märkvärdigt.
Fortfarande lite tragikomisk för mig, fortfarande har ingen aning om vad riktig thaimassage innebär.
Och det är tveksamt om jag kommer att våga besöka en till thaisalong, trotts att jag har erfarenhet av 10 helt vanliga besök på thaisalonger.

Varför besöka 10 olika salonger? Hittade du ingen du gillade?
Citera
2012-08-05, 14:20
Medlem
swaydizzles avatar
OT raderat och varning till TS för 0.02. Ämnet har inget diskussionsunderlag för Medicin och hälsa.

Medicin och hälsa -> Prostitution - Etik, moral och politik

MVH //mod
Citera
2012-08-05, 14:41
Medlem
GanjaFarfars avatar
Om jag inte miss minner mig har jag vid väldigt många massagestunder fått massage i ljumsken, jag anser inte att ljumsken tillhör mitt kön och således har jag aldrig sett något konstigt i det.
Men det kanske är över gränsen för någon?

Nu har jag visserligen inte läst hela tråden, men blev du TS "masserad" rakt på könet eller var det mer ljumskregionen som jag misstänker?
Citera
2012-08-05, 14:51
Medlem
alt-anas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexus-6
Varför besöka 10 olika salonger? Hittade du ingen du gillade?

Som jag skrev tidigare att jag jobbade ihop med flera läkare som bedrev forskning kring akupunktur och akupressur.

Besökte 10 salonger dels för att få massage dels för att jämföra massagebehandlingar i olika länder. Man kan inte besöka en salong i Thailand och dra slutsatser om massageutövningar i landet.

Jag reste till tre länder inklusive Thailand den här gången. Besökte lika många salonger även Vietnam och Singapore.

Men händelsen i Thailand var lite underlig i mina ögon. Jag var där för att få Thaimassage.
Citera
2012-08-05, 15:04
Medlem
alt-anas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Om jag inte miss minner mig har jag vid väldigt många massagestunder fått massage i ljumsken, jag anser inte att ljumsken tillhör mitt kön och således har jag aldrig sett något konstigt i det.
Men det kanske är över gränsen för någon?

Nu har jag visserligen inte läst hela tråden, men blev du TS "masserad" rakt på könet eller var det mer ljumskregionen som jag misstänker?

Jag vill inte gå in i detaljer då kommer det låta ännu mer porrig. Men gränsen har verkligen överskridits. Jag hejdade henne minst 3 ggr och språkförbristningen var för stor.

Thailand ingick inte i min reseplan och jag reste dit av en slump. Annars skulle jag ha läst om thaimassage i förväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in