Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Har inte smutskastat någon, särkilt inte då jag inte skrivit ut aktörens namn. Det är inte tillåtet.
Vad jag syftade på är att flera blivit kassa av denne aktörs Galenika, dock inte jag själv, har inte uppvisat någon symptom. En skrev att han blev riktig risig, något om feber, luftvägsinfektion av något slag.
Det var alltså först nu ,efter analysen, som folk blivit sjuka och var helt hundra på att det var just galenikan då som gjort att dom fått feberkänslor (testofeber?)
Alltid såhär när något nytt kommer fram, som att se fjortonåringar sitta och snacka om ett blåmärke.."kan vara cancer" haha
Näe men seriöst, goodjob på analysen men detta var faktiskt pinsamt, det tar bara bort din trovärdighet och visar mer och mer mot smutskastning..mot vem det nu än är du vill smutskasta.
Även att det ska vara ampar från kina , och att du helt seriöst tror att detär en möjlighet blir bara ännu en rad av grejer som låter hur kul som helst
Tror du missade svara tidigare. Vad kostar ett labbtest och tar det en dag som analyspapprerna du länkade till visade? Är ju som sagt väldigt bra tjänst att ta del av
Hur många ampar testades av antalet du köpte (hur många köpte du eller har sett av den batchen?)