2012-08-07, 14:27
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Jag tycker det var väldigt bra gjort av Doktorn att skicka in skiten på analys. Stora + till dig.
Jag undrar om jag skickar över några amps till dig skulle du kunna ta reda på om det är fake/underdoserat/legi.

Denna tråden kommer följas, den saken är säker

edit: tar resten i pm
Senast redigerad av kruxifluxdelux 2012-08-07 kl. 14:45.
2012-08-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Jag är källkritisk till skillnad från dina andra undersåtar i tråden. Som jag skrev innan, har du rätt ber jag om ursäkt.

Jag håller med manhof, måste ha lite konrekta saker att komma med.
Å andra sidan tvivlar jag inte på att du faktiskt har det då jag själv sitter med garanterat fakeade galenikor, så uppenbarligen finns de ju och då kan man ju också få fram papper på det.
2012-08-07, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Om jag har rätt? Läs noga nu: JAG HAR ALLTID RÄTT! Så fort dokumentet är inscannat kommer jag lägga upp det här, det hör till och något annat har det inte varit tal om. Jag väntar på att personen ifråga ska fixa detta. Desperationen är dessutom ett faktum när du ifrågasätter analysens äkthet, om det är photoshoppat etc.

Varför scanna!? Fota och lägg upp i råformat så man kan se om bilden är manipulerad eller inte..
2012-08-07, 15:17
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Jag håller med manhof, måste ha lite konrekta saker att komma med.
Å andra sidan tvivlar jag inte på att du faktiskt har det då jag själv sitter med garanterat fakeade galenikor, så uppenbarligen finns de ju och då kan man ju också få fram papper på det.

Har du varit i kontakt med säljaren?

Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Varför scanna!? Fota och lägg upp i råformat så man kan se om bilden är manipulerad eller inte..

+1, ingen scanning
2012-08-07, 16:04
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Har du varit i kontakt med säljaren?

+1, ingen scanning

Jag får dokumentet på mail, kan fråga om de kan fota det, ska nog inte vara några problem, men kommer fortfarande vilja ha det inscannat för bästa utskrift. Jag håller även med om att man ska vara källkritisk men du agerar för annans räkning och det vet både du och jag om. Jag har aldrig gjort detta för egen vinning, utan vill att sanningen ska fram när aktören beter sig som en Kosovoalban och förnekar faktum.

För mig är det viktigaste att alla har kul, mår bra och utvecklas. Kan jag hjälpa en eller två personer från att bli blåsta på sitt gear är jag nöjd.

Mvh
2012-08-07, 16:25
Medlem
Laaazes avatar
Ni som sitter på G batchen, vad gör ni nu? Kör ni på den ?
2012-08-07, 16:44
Medlem
Citat:
Jag får dokumentet på mail, kan fråga om de kan fota det, ska nog inte vara några problem, men kommer fortfarande vilja ha det inscannat för bästa utskrift. Jag håller även med om att man ska vara källkritisk men du agerar för annans räkning och det vet både du och jag om. Jag har aldrig gjort detta för egen vinning, utan vill att sanningen ska fram när aktören beter sig som en Kosovoalban och förnekar faktum.

För mig är det viktigaste att alla har kul, mår bra och utvecklas. Kan jag hjälpa en eller två personer från att bli blåsta på sitt gear är jag nöjd.

Mvh

Det skall vara med namn på labbet som utfört testet för att det ska vara legit i mina ögon, har OERHÖRT svårt att se att en privatperson kan få testat ett olagligt preparat bara sådär rätt upp o ner...

Är det så, så ffs kudos! Men det känns rätt avlägset att nisse på f12 får igenom nåt jag vet att en hel del personer djupt förankrade i branschen tidigare inte kunnat fixa...
2012-08-07, 16:56
Medlem
anonswedens avatar
Citat:

Mvh

Förstår inte att du orkar engagera dig mer i frågan. Om folk inte vill tro på dig så låt dom bli blåsta. Jag vet i alla fall att dom ampuller jag har knappast är riktiga grejer (en ampull var t.o.m. helt tom), det räcker för mig. Vill folk tro annat så fine, deras pengar.

2012-08-07, 17:01
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Det skall vara med namn på labbet som utfört testet för att det ska vara legit i mina ögon, har OERHÖRT svårt att se att en privatperson kan få testat ett olagligt preparat bara sådär rätt upp o ner...

Är det så, så ffs kudos! Men det känns rätt avlägset att nisse på f12 får igenom nåt jag vet att en hel del personer djupt förankrade i branschen tidigare inte kunnat fixa...

GLÖM DET, HÄNGER INTE UT DE SOM HJÄLPER EN. Vad du anser vara legit skiter jag högaktningsfullt i.
Antingen tar du till dig informationen som presenteras eller inte. Jag tvingar inte på någon detta.
Senast redigerad av Dr.Galenika 2012-08-07 kl. 17:43.
2012-08-07, 17:06
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonsweden
Förstår inte att du orkar engagera dig mer i frågan. Om folk inte vill tro på dig så låt dom bli blåsta. Jag vet i alla fall att dom ampuller jag har knappast är riktiga grejer (en ampull var t.o.m. helt tom), det räcker för mig. Vill folk tro annat så fine, deras pengar.

Jag har gjort mitt i den här frågan, ingen trodde på mig, men jag har fixat en labbanalys för att plugga igen vissa hål på den naiva pöbeln, och så fort jag får upp den här tänker jag inte uttala mig mer i den här frågan, då har jag satt den sista spiken i kistan gällande batch 1987 0910 0915. Att folk ifrågasätter hör till, hade inte förväntat mig något annat.
2012-08-07, 17:13
Medlem
Citat:
GLÖM DET, HÄNGER INTE DE SOM HJÄLPER EN. Vad du anser vara legit skiter jag högaktningsfullt i.
Antingen tar du till dig informationen som presenteras eller inte. Jag tvingar inte på någon detta.

Mao vill du, i vanlig ordning, komma med "bevis" som inte är förankrade i verkligheten!

Quel surprise...
2012-08-07, 17:17
Bannlyst
Citat:
GLÖM DET, HÄNGER INTE DE SOM HJÄLPER EN. Vad du anser vara legit skiter jag högaktningsfullt i.

I så fall kan det lika gärna vara ett cut n paste du lallat ihop själv i photoshop...
Tror ingen tvekar på att det finns falska galenika i omlopp men du slår på för stora växlar du känns som en nisse som bryter en dörr med kofot fast du har nyckeln i fickan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in