Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2012-08-06, 22:50
Medlem
Lita inte på allt Frued söger, hörru. Han må vara en av de kända, men det i sig självt, säger inget om huruvuda hans teorier stämmer eller ej.
Citera
2012-08-07, 00:55
Medlem
Du har ångest 1-2 veckor om året? För en annan är den närvarande året om..
Citera
2012-08-07, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpikGenomPungen

Vilken jävla tur att man bara kan rycka upp sig då..
Citera
2012-08-07, 01:54
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpikGenomPungen

Det kanske är väldigt förlamande ångest under de 2 veckorna som det håller på
Jag håller med det är bara att rycka upp sig och kämpa lite. Ut och spring en runda, kör ett kanonpass på gymmet, känn hur musklerna får arbeta, känna lite härlig smärta. Det är sånt som gör att man blir frisk.
Citera
2012-08-07, 01:58
Medlem
Lilla_Maries avatar
Eller så kanske det inte alls är ens barndom som är förstörd utan en själv som är störd. Och det är skillnad.
- Jonas Gardell.
Citera
2012-08-07, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Det kanske är väldigt förlamande ångest under de 2 veckorna som det håller på
Jag håller med det är bara att rycka upp sig och kämpa lite. Ut och spring en runda, kör ett kanonpass på gymmet, känn hur musklerna får arbeta, känna lite härlig smärta. Det är sånt som gör att man blir frisk.

Är man riktigt nere går man fan inte tikll gymmet. Jävla stolpskott alltså.

Lite aspergerångest över att man inte kan få linjerna att ligga rätt eller något annat typiskt för en aspie kanske inte är som riktig hård ångest.

aspieförtydligande: jag var ironisk.. i inlägget ovan dig (aspie).
Citera
2012-08-07, 02:30
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangkulturen
Är man riktigt nere går man fan inte tikll gymmet. Jävla stolpskott alltså.

Lite aspergerångest över att man inte kan få linjerna att ligga rätt eller något annat typiskt för en aspie kanske inte är som riktig hård ångest.

aspieförtydligande: jag var ironisk.. i inlägget ovan dig (aspie).

Jag anar ett visst mått av hånande på min bekostnad.
Du anar inte hur ångest känns för en aspie, den är daglig 24h året runt. Men det är ju klart din ångest över skolprestationen måste ju vara värre. Brukar vara så med simulanter, sitter hellre hemma och gnäller över sina krämpor som en fibromy-kärring på 60 år.

Är man riktigt nere så går man alla gånger till gymmet för det känns alltid mycket bättre efteråt.
Att kämpa för något är något som veka fjuniga 20 åringar i dagens Sverige aldrig fått känna på.
Det är väl därför det här landet går åt helvete, för vi kan inte längre skilja männen från kvinnorna pga ert gnällande om påstådda sjukdomar.
Citera
2012-08-07, 02:33
Bannlyst
Citat:
Jag anar ett visst mått av hånande på min bekostnad.
Du anar inte hur ångest känns för en aspie, den är daglig 24h året runt. Men det är ju klart din ångest över skolprestationen måste ju vara värre. Brukar vara så med simulanter, sitter hellre hemma och gnäller över sina krämpor som en fibromy-kärring på 60 år.

Är man riktigt nere så går man alla gånger till gymmet för det känns alltid mycket bättre efteråt.
Att kämpa för något är något som veka fjuniga 20 åringar i dagens Sverige aldrig fått känna på.
Det är väl därför det här landet går åt helvete, för vi kan inte längre skilja männen från kvinnorna pga ert gnällande om påstådda sjukdomar.

Roligt att du stylar med en aspiediagnos och samtidigt ifrågasätter andra diagnoser.. Jag har inte ångest över skolan. Jag presterar mycket väl i skolan och kommer förmodligen få hög lön och bra status.
Citera
2012-08-07, 02:42
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangkulturen
Roligt att du stylar med en aspiediagnos och samtidigt ifrågasätter andra diagnoser.. Jag har inte ångest över skolan. Jag presterar mycket väl i skolan och kommer förmodligen få hög lön och bra status.

ifrågasätter inte andra diagnoser. ifrågasätter simulanter som påstår sig ha någon form av problem som sträcker sig 1-2 veckor per år.
Samt att detta skulle vara pga man är förstörd pga uppväxten

Skönt du kommer få en bra lön och status, då kanske du kan släppa lipandet över uppväxten.
Hade ditt lidant vara reelt hade jag inte ifrågasatt din trådstart, men kom igen grabben - ångest 1-2 veckor. Antagligen är du världens känsligaste eller så är du ett av de större trollen i detta delforum.
Citera
2012-08-07, 03:02
Bannlyst
Citat:
ifrågasätter inte andra diagnoser. ifrågasätter simulanter som påstår sig ha någon form av problem som sträcker sig 1-2 veckor per år.
Samt att detta skulle vara pga man är förstörd pga uppväxten

Skönt du kommer få en bra lön och status, då kanske du kan släppa lipandet över uppväxten.
Hade ditt lidant vara reelt hade jag inte ifrågasatt din trådstart, men kom igen grabben - ångest 1-2 veckor. Antagligen är du världens känsligaste eller så är du ett av de större trollen i detta delforum.

När jag snackar om ångest 2veckor menar jag intensiv ångest. Det betyder nte att jag svävar på moln resterna 50veckor.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in