2012-08-03, 03:02
Medlem
Xeraths avatar
Hej kära FB'are!

Nu ligger det till såhär att jag har kommit över en blandning utav rent MAM 2201 och UR 144.
Är det någon som har någon erfarenhet utav detta?

H*n jag köpt det utav sa att det ger ett slappt rus med chill stuk och h*n har helt enkelt inte blandat det med något knaster alls utan blandar bara denna rena blandning i en jolle med tobak.
Så vad är eran åsikt om denna blandning?

En sista fråga...
Vad skulle ni blanda med om tobak inte var ett alternativ och knaster inte var tillgängligt.
Något som smakar gott/sött

Peace & out!
Senast redigerad av Xerath 2012-08-03 kl. 03:21.
Citera
2012-08-03, 04:01
Medlem
Standard här i sundsvall blandar man 1g mam pulver på 25g knaster/tobak/te.

När det verkligen är kris och man inte kan få tag på knaster så brukar folk köra på någon god hallon/jordgubbs te. Fast det smakar fortfarande inte så gott.

Tycker du borde blanda 10g på 1g mam pulver, så ska du vara helt konstig i bollen 30-40 min med en skön after-glow bänghet.
Citera
2012-08-03, 04:36
Medlem
Xeraths avatar
Tack för svar, får kika på det

Provade nyss att rulla en cigg med tobak och lite torkad mynta och det ska nog gå ner

Vet att jag skrev att tobak inte var ett alternativ, men då jag tycker att röka + tobak = eftersmaken

Men det funkade fint med lite torkad mynta till som sagt!
Senast redigerad av Xerath 2012-08-03 kl. 04:40.
Citera
2012-10-02, 00:45
Medlem
Är det bara jag som inte alls tycker om dom här lagliga rökmixarna? Jag älskar weed, skulle kunna röka det varje dag resten av mitt liv, men på senare tid har jag tyvärr bara haft lagligt tillgängligt, men varje gång jag röker (oavsett hur lite) så får jag SJUK hjärtklappning. Jag tror seriöst jag ska dö varje gång. Så har tagit det lugnt med rökat. Igår provade jag igen, med rent ur144 (blandat med tobak) och kunde knappt gå. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig. Så nu undrar jag om det är någon annan som känt liknande? Jag är rätt nojig överlag, speciellt när det kommer till hjärtat, men kan detta vara enbart psykiskt? Min kille röker detta och han får aldrig såna hjärtklappningar.
Kan verkligen aldrig njuta av ruset.
Citera
2012-10-02, 02:46
Medlem
Om jag förstått rätt så menar du att han bara har i lite pulver när han meckar en jolle, Korrekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in