2012-08-02, 21:50
Medlem
Tja!

Jag bor i Stockholm, Spånga och har många gånger hört talas om "MP" eller Riddarjakob i Jakosberg (ligger väldigt nära pendeltågsstationen) och att människor inte tycker om stället.

Skulle någon som varit där kunna ge sin uppfattning?

edit: och varför kallas det för MP
Citera
2012-08-02, 23:06
Medlem
Knotknets avatar
För ett gäng år sen bytte man namn till Milleniumpalatset och förkortningen mp finns fortfarande kvar.

För övrigt är Riddarjakob otroligt uselt. Förmodligen det sämsta ställe jag varit på. Det börjas med att vakterna är usla dumma i huvet och dryga. Väntat men ändå. När man väl kommer in så är det korkade idiotbrudar samt massa attitydsblattar. Det enda som kan hända där inne är att du hamnar i ofrivilligt bråk med nån störig attitydsblatte. Utdelningen för att hamna i bråk där är 100%. För mig personligen 0% på övriga ställen i Sverige och världen. Stället drivs naturligtvis av pengakåta syrianer, och som vanligt med syrianer så gäller noll service noll tanke noll kvalité över verksamheten. Bojkotta stället med andra ord.
Citera
2012-08-02, 23:16
Medlem
Typ det jag misstänkte, gud vad bra då skiter jag i det stället! Hört att det är ganska inavlat
Citera
2012-08-13, 07:33
Medlem
För att förtydliga:
Stället hette Riddar Jakob, bytte under en tid namn till Millenium Palace och åkte sedan dit för att ha haft smuggelsprit i Absolutflaskor och bytte tillbaka till Riddar Jakob.

I övrigt mycket folk från Jakan, Kallhäll och Kungsängen. Vakterna är dumma i huvudet. Man kan ha kul om man är full.

Kuriosa: 1, 2009 åkte DJn på MP på någon jävla "turne" och träffade Kate Ryan och bjöd henne till sin klubb - Kate, som trodde det var någon hightech klubb i stan åkte dit tillsammans med Markoolio och några andra mongon och fyllde stället.
2, jag har knullat på toaletten.
Citera
2012-08-13, 12:49
Medlem
1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
För att förtydliga:
Stället hette Riddar Jakob, bytte under en tid namn till Millenium Palace och åkte sedan dit för att ha haft smuggelsprit i Absolutflaskor och bytte tillbaka till Riddar Jakob.

I övrigt mycket folk från Jakan, Kallhäll och Kungsängen. Vakterna är dumma i huvudet. Man kan ha kul om man är full.

Kuriosa: 1, 2009 åkte DJn på MP på någon jävla "turne" och träffade Kate Ryan och bjöd henne till sin klubb - Kate, som trodde det var någon hightech klubb i stan åkte dit tillsammans med Markoolio och några andra mongon och fyllde stället.
2, jag har knullat på toaletten.

Jag har knullat på dansgolvet därinne. Slå det.
Citera
2012-08-14, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1.1
Jag har knullat på dansgolvet därinne. Slå det.

Det är desto bättre jobbat! Blev du utslängd av Valle?
Citera
2012-08-14, 09:42
Medlem
1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Det är desto bättre jobbat! Blev du utslängd av Valle?

Utslängd? Jag blev inte utslängd. Jag var kvar i någon timme efter det. Sen lämnade jag stället självmant utan hjälp från en vakt.
Senast redigerad av 1.1 2012-08-14 kl. 09:48.
Citera
2012-08-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1.1
Utslängd? Jag blev inte utslängd. Jag var kvar i någon timme efter det. Sen lämnade jag stället självmant utan hjälp från en vakt.

Det är bra jobbat!
Citera
2012-09-23, 15:44
Medlem
hur är personalen där då? trevliga/dryga etc?
Citera
2013-09-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdo
hur är personalen där då? trevliga/dryga etc?
Personalen är trevlig och vakterna gör bara vad dom måste, om det kommer våldsamma aggressiva folk så åker dom ju ut, sen om dom börjar slå på vakterna och hålla på och vara aggressiva och skrika och inte sammarbeta så klart det blir bråk, det är inte lätt att vara vakter på ett ställe fullt med folk med attitydsproblem som inte klarar av att dricka en droppe utan att tro att dom är Mike Tyson, vad jag har märkt känns det som att folk ska stå och jiddra där och testa gränserna så långt det går och sen när dom åker ut på arslet eller får vakterna över sig så ska dom dra massa snyftarhistorier om hur onda och brutala vakterna är, fast dom bara sköter sitt jobb.
Citera
2013-10-04, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nampot
Personalen är trevlig och vakterna gör bara vad dom måste, om det kommer våldsamma aggressiva folk så åker dom ju ut, sen om dom börjar slå på vakterna och hålla på och vara aggressiva och skrika och inte sammarbeta så klart det blir bråk, det är inte lätt att vara vakter på ett ställe fullt med folk med attitydsproblem som inte klarar av att dricka en droppe utan att tro att dom är Mike Tyson, vad jag har märkt känns det som att folk ska stå och jiddra där och testa gränserna så långt det går och sen när dom åker ut på arslet eller får vakterna över sig så ska dom dra massa snyftarhistorier om hur onda och brutala vakterna är, fast dom bara sköter sitt jobb.

Du verkar upprörd, hört talas om PUNKT någon gång? Sedan har du helt fel i ditt löjliga försvarstal, vakterna är ett gäng arslen som borde få en kurs i service och hur man beter sig rent allmänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in