2005-03-18, 03:49
Medlem
SvaMp_s avatar
Jo ska på en sådan på tisdag. Nån som har egna erfarenheter ifrån en sådan?

Fallet är också som sådant att jag bara kommer kunna jobba hos dom fram till augusti, hade tänkt dra till med att jag då kan gå över till deltid, men eg komer jag förmodligen inte att hinna jobba alls. Så vad tycker ni jag ska säga på den punkten?
Citera
2005-03-18, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_

Fallet är också som sådant att jag bara kommer kunna jobba hos dom fram till augusti, hade tänkt dra till med att jag då kan gå över till deltid, men eg komer jag förmodligen inte att hinna jobba alls. Så vad tycker ni jag ska säga på den punkten?

Nämn inget om det. Få det att låta som att du tänker jobba där för lång tid. Fast dom är säkert vana vid avhoppare men det är nog inget plusatt redan på intervjun säga att man inte blir långvarig. Lycka till, dom gör goda burgare.
Citera
2005-03-18, 04:33
Medlem
haloklins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_

Jag har jobbat på Max, men kommer inte ihåg så mycket av själva intervjun, det var ganska länge sedan. Vad jag minns kom det nästan enbart standardfrågor om utbildningsnivå, tidigare arbetserfarenhet etc. Dvs. ingen grillning, de vill mest kolla upp dig. De kommer förmodligen att fråga dig hur länge du tänkt dig att jobba, säg isåfall som det är men justera kanske deltid till kvällar/helger. Max (iaf där jag jobbade) har hög personalomsättning, så de blir nog inte alltför ledsna om du inte kan jobba i höst.
Citera
2005-03-18, 04:36
Medlem
Fråga om möjligheter till vidareutbildning. Till typ skiftledare. Då tror dom att man är intresserad av att lägga ner sin själ i företaget.
Citera
2005-03-20, 20:50
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Fråga om möjligheter till vidareutbildning. Till typ skiftledare. Då tror dom att man är intresserad av att lägga ner sin själ i företaget.

Bra tips
Citera
2005-03-20, 20:56
Medlem
Heinzes avatar
[quote=SvaMp_]Jo ska på en sådan på tisdag. Nån som har egna erfarenheter ifrån en sådan? QUOTE]

Det är nog inga större problem att få anställning på MAX... kom dit hel & ren, under "säg tre bra saker om dig" nämn punktlig, gillar att arbeta och stjäler aldrig ur kassan så ska det nog gå vägen ska du se.
Citera
2005-04-11, 15:28
Medlem
Gomer_Pyles avatar
*snattar tråden*

Ska på anställningsintverju till Max på Onsdag.
Hur noga är dom med CV/referenser m.m?

Alla tips skulle sitta kanonfint!
Tack på förhand
Citera
2005-04-11, 22:58
Medlem
Enders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomer_Pyle
*snattar tråden*

Ska på anställningsintverju till Max på Onsdag.
Hur noga är dom med CV/referenser m.m?

Alla tips skulle sitta kanonfint!
Tack på förhand

Berätta inte att du har Gomer Pyle som avatar.
Citera
2005-04-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ender
Berätta inte att du har Gomer Pyle som avatar.

hehe surfade och skumläste lite på forumet och så plötsligt kommer man till detta inlägg...sicken skön kommentar det där är humor!
Citera
2005-04-12, 16:22
Medlem
Gomer_Pyles avatar
Ja, det var ju förbannat roligt

Seriösa svar, plz!!
Citera
2005-04-12, 16:42
Medlem
Säkre Sammys avatar
Svara vad du tror att de vill höra, se till att inte berätta att du tänker sluta snart!

Berätta inte att du kommer spotta i hamburgarna och pissa i fritösen!
Citera
2009-07-15, 13:12
Medlem
maaltes avatar
Herregud det är inget topp jobb direkt du ska söka till?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in