Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-13, 17:30
Medlem
Vart hittar jag blockerade avsändare i deras app i mobilen för iPhone? Sökte på Google men det som står stämmer inte.

Tycker att deras tjänst blir sämre och sämre ju mer åren går. Förr kunde man rensa alla nyhetsbrev från en avsändare i ett svep, detta är mer eller mindre omöjligt att göra idag.
Citera
2025-12-09, 11:27
Medlem
Tearsinrains avatar
Jag har ny mobil och skulle då logga in på Hotmail men det gick inte, stod att det var fel lösenord fast det inte var det. Bytte då lösenord som är kopplat till mitt telefonnummer och nu har det gått en vecka och jag kommer inte in. När jag ska logga in står det bara fel lösenord även om jag byter till ett nytt och sen blir jag skickad vidare till där man ska fylla i bokstäver/siffror för att visa att man inte är en robot men det hjälper inte. Vet inte vad som är fel. Har haft adressen i typ 15 år utan problem och skulle verkligen behöva komma åt min mail... Någon med tips?
Citera
2025-12-09, 11:42
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Jag har ny mobil och skulle då logga in på Hotmail men det gick inte, stod att det var fel lösenord fast det inte var det. Bytte då lösenord som är kopplat till mitt telefonnummer och nu har det gått en vecka och jag kommer inte in. När jag ska logga in står det bara fel lösenord även om jag byter till ett nytt och sen blir jag skickad vidare till där man ska fylla i bokstäver/siffror för att visa att man inte är en robot men det hjälper inte. Vet inte vad som är fel. Har haft adressen i typ 15 år utan problem och skulle verkligen behöva komma åt min mail... Någon med tips?
Mitt tips är att gå till: https//account.microsoft.com
Och välj att byta lösenord där.
Kontrollera så att inte caps-lock är aktiverad när du anger lösenord.
Citera
2025-12-09, 12:14
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Mitt tips är att gå till: https//account.microsoft.com
Och välj att byta lösenord där.
Kontrollera så att inte caps-lock är aktiverad när du anger lösenord.
Provat detta flera gånger. Det går inte. Det är från mobil och har provat med flera olika lösenord även om jag byter lösenord nu på en gång och skriver världens enklaste lösenord så kommer det ändå att säga att det är fel lösenord
Citera
2025-12-09, 12:27
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain

Jag har samma problem som dig, fast med en surfplatta. Har tyvärr inte lyckats lösa det, utan använder min mail på laptopen helt enkelt. Väldigt egendomligt fel. Har aldrig upplevt det med nån annan tjänst.
Citera
2025-12-09, 12:33
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag har samma problem som dig, fast med en surfplatta. Har tyvärr inte lyckats lösa det, utan använder min mail på laptopen helt enkelt. Väldigt egendomligt fel. Har aldrig upplevt det med nån annan tjänst.
Ja jag har googlat som en dåre i flera timmar och det visar sig att det är flera stycken som har detta problem. Jag har haft denna mailadress jättelänge och det är livsviktigt för mig att jag kommer in på den så det är ett oerhört frustrerande problem och sen finns det ju ingen kundservice hos Hotmail vilket gör problemet ännu jobbigare när det inte går att lösa. Jag har provat att logga in på olika mobiler, ipad och browser på TVn, har ingen dator.

Nu står det att jag har försökt logga in för många gånger. Finns det något man kan göra åt detta? Vänta två dygn eller nåt sånt kanske av vad jag får fram på Google.
Senast redigerad av Tearsinrain 2025-12-09 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in