2012-08-01, 23:30
Medlem
Buffelo Balls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Finns det nån chans att Flashback ljuger och bara lyckas få med trådar här inne där invandrare är GM till våldtäkter???

Varför ställer du denna fråga

Citat:
Var och vartenda tråd som skapas om våldtäkter är gjorda av invandrare.

Allafall minst 9 av 10 om inte mer.

Hur vet du det

Citat:
Det känns som så fort en nyhet släpps på Ab eller nån annan tidning så kommer den hit och slutar med att Gm är invandrare.

Det skulle vara mer intressant att diskutera dina känslor om du kunde länka till någon artikel på AB som slutat med att GM är invandrare.

Citat:
Både Media och PK folket tycker flashback är rasistisk forum trots att det finns 100 tals av dom här inne om inte 1000 tals med invandrare och PK.

Jag vågar påstå att just denna quote innehåller en av de mest fördomsfulla idiotier jag läst på FB:

Citat:
Jag vet att så fort jag är inne på PK hemsidor eller grupper så blockas jag så fort jag nämnar något som inte är PK.
Vilka PK hemsidor snackar du om

Citat:
Gör flashback likadant så fort det kommer en tråd om att Svenskar är skyldiga stoppas den på samma sätt????

Självklar

Citat:
Själv så tror jag inte att flashback gör det men man vet aldrig.
När man är inne på ungdom mot rasism grupperna osv så är bara ryggdunkningar och säger man något annorlunda så stoppas man.

Om jag hade en egen webblats med syfte att stoppa idioter, så skulle jag stoppa dig

Citat:
Diskutera

Det finns inget att diskutera annat än din dumhet och det vore dumt att ge den utrymme...
2012-08-05, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffelo Ball
Varför ställer du denna fråga

Hur vet du det

Det skulle vara mer intressant att diskutera dina känslor om du kunde länka till någon artikel på AB som slutat med att GM är invandrare.

Jag vågar påstå att just denna quote innehåller en av de mest fördomsfulla idiotier jag läst på FB:

Vilka PK hemsidor snackar du om

Självklar

Om jag hade en egen webblats med syfte att stoppa idioter, så skulle jag stoppa dig

Det finns inget att diskutera annat än din dumhet och det vore dumt att ge den utrymme...

1.Jag ställer denna fråga av många anledningar.
Media/PK och alla andra flashback hatare säger ju att det är en rasist sida då borde ju allt vara vinklad.
Sen så alla grupper jag har vart medlem i av dom här som är emot rasism.Dom vinklar hela tiden och radera inlägg som dom inte gillar.

2.Jo det är bara använda sökfunktionen här inne och börja gå igenom.väldigt enkelt

3.Förstår att du vill att jag ska hänvisa till källa men det är som sagt använd sökfunktion och skriv våldtäkter i varje tråd kan du då hitta länkar.

4.Nu hänger jag inte alls med.Menar du att PK och Media inte tycker flashback består av Nazist sida eller att det inte finns 1000 tals invandrare som hänger på detta forum???

5.Se tidigare info bakåt i tråden

6.Ironi åt vilken sida? Att det är självklart att när Svenskar utmålas att det stoppas eller flashback aldrig skulle få för sig att göra så?

7.Vad är problemet får jag inte ifråga sätt allting ska jag bara tycka att allt är självklart.
Bara för flashback är ett forum och användare får skriva hyffsat fritt betyder det då att dom bakom flashback inte kan styra det åt ett håll.

Varsegod fortsätt att vara godtrogen själv så väljer jag att ifråga sätta.

8.Varför ens svara när du inte kan vara saklig snälla håll dig bort ifrån tråden.
2012-08-05, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Dom övriga moderatorerna, admins samt användarna själva övervakar moderatorernas arbete.

I övrigt så undrar jag ifall du kan peka på vilka åsikter som inte får utrymme på flashback?

Hur ska jag kunna veta det
2012-08-05, 14:08
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Hur ska jag kunna veta det

Med denna typ av logik så kan du inte ens vara säker på att du själv existerar. Du är kanske det dåliga samvetet som ger en matrixliknande tanke i en tveksam rasists hjärna.

Citat:
Sen så alla grupper jag har vart medlem i av dom här som är emot rasism.Dom vinklar hela tiden och radera inlägg som dom inte gillar.

Att dina "antirasister" till vänner roar sig med faktaförvanskning är inte förvånande. Det är sånt som det politiskt korrekta etablissemanget brukar framhålla som den enda vägen. Blunda för sanningen och ropa rasist. Då blir det säkert bättre. Newsflash, de är inte antirasister, de är blinda för fakta och gör allt för att föra fram sin åsikt. De är helt enkelt extremister på samma sätt som de rasister som de påstår sig bekämpa.

Citat:
Bara för flashback är ett forum och användare får skriva hyffsat fritt betyder det då att dom bakom flashback inte kan styra det åt ett håll.

Det borde du väl för fan begripa att en så omfattande konspiration om inläggsutval som du lagt fram här är vansinnig. Eller tror du kanske att alla moderatorer är en och samma person? Skit samma, du kommer inte kunna svara på den frågan, i den här tråden, för nu låser jag den innan den blir ett oändligt upprepande av galimatias.

Om du nån gång får frågan så tycker jag att du bör välja det blå pillret. Ditt psyke skulle nog inte kunna hantera det röda.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in