Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Finns det nån chans att Flashback ljuger och bara lyckas få med trådar här inne där invandrare är GM till våldtäkter???
Varför ställer du denna fråga
Citat:
Var och vartenda tråd som skapas om våldtäkter är gjorda av invandrare.
Allafall minst 9 av 10 om inte mer.
Allafall minst 9 av 10 om inte mer.
Hur vet du det
Citat:
Det känns som så fort en nyhet släpps på Ab eller nån annan tidning så kommer den hit och slutar med att Gm är invandrare.
Det skulle vara mer intressant att diskutera dina känslor om du kunde länka till någon artikel på AB som slutat med att GM är invandrare.
Citat:
Både Media och PK folket tycker flashback är rasistisk forum trots att det finns 100 tals av dom här inne om inte 1000 tals med invandrare och PK.
Jag vågar påstå att just denna quote innehåller en av de mest fördomsfulla idiotier jag läst på FB:
Citat:
Vilka PK hemsidor snackar du om
Jag vet att så fort jag är inne på PK hemsidor eller grupper så blockas jag så fort jag nämnar något som inte är PK.
Citat:
Gör flashback likadant så fort det kommer en tråd om att Svenskar är skyldiga stoppas den på samma sätt????
Självklar
Citat:
Själv så tror jag inte att flashback gör det men man vet aldrig.
När man är inne på ungdom mot rasism grupperna osv så är bara ryggdunkningar och säger man något annorlunda så stoppas man.
När man är inne på ungdom mot rasism grupperna osv så är bara ryggdunkningar och säger man något annorlunda så stoppas man.
Om jag hade en egen webblats med syfte att stoppa idioter, så skulle jag stoppa dig
Citat:
Diskutera
Det finns inget att diskutera annat än din dumhet och det vore dumt att ge den utrymme...