• 1
  • 2
2021-02-06, 17:50
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Jo, köpte Borgens murklor på maxi. Totalt värdelösa.

Rent ut sagt skit. Hur en stor matleverantör levererar skit som det här är anmärkningsvärt.

Murklorna från öland är full av sand, färdigförvällda, jo tack. De är inte ens rengjorda och antagligen inte då förvällda som utlovat.

De som har för låg iq att respondera gör inte det, fattar du inte sambandet mellan att skölja bort sand och omkokningar har du låg iq och kommer behandlas som sådan.

Nä dessa var verkligen inge vidare.
Citera
2021-02-06, 17:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Jo, köpte Borgens murklor på maxi. Totalt värdelösa.

Rent ut sagt skit. Hur en stor matleverantör levererar skit som det här är anmärkningsvärt.

Murklorna från öland är full av sand, färdigförvällda, jo tack. De är inte ens rengjorda och antagligen inte då förvällda som utlovat.

De som har för låg iq att respondera gör inte det, fattar du inte sambandet mellan att skölja bort sand och omkokningar har du låg iq och kommer behandlas som sådan.

Borgens Konserver AB har 8 anställda och en omsättning på 14 362 KSEK , om du tycker att det är stort så undrar jag vad du är van?
Citera
2021-02-06, 21:39
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Borgens Konserver AB har 8 anställda och en omsättning på 14 362 KSEK , om du tycker att det är stort så undrar jag vad du är van?

Jag syftade på ica maxi.

Nu hade jag kanske otur men om dessa murklor är såhär rätt igenom så är det skit, sandig skit.
Citera
2021-02-06, 21:41
Bannlyst
Murklor är giftiga, bryr mig inte om man kokar av och sköljer dem flera gånger. På lång sikt tar kroppen stryk av att äta giftig svamp.
Citera
2021-02-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Murklor är giftiga, bryr mig inte om man kokar av och sköljer dem flera gånger. På lång sikt tar kroppen stryk av att äta giftig svamp.

Finns så lite kvar efteråt, men oavsett så är det värt det. Murklor är så extremt goda.
Citera
2021-02-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Finns så lite kvar efteråt, men oavsett så är det värt det. Murklor är så extremt goda.
Läste du vad jag skrev ovan?
Har du ett eget laboratorium så du kan kolla hur mycket gift det finns kvar?
Citera
2021-02-10, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bezt_swe
Läste du vad jag skrev ovan?
Har du ett eget laboratorium så du kan kolla hur mycket gift det finns kvar?

Lär inte vara så noga, risken lär vara försvinnande liten. Oavsett så är den lilla risken värt det.
Citera
2021-02-10, 18:04
Medlem
Citat:
Lär inte vara så noga, risken lär vara försvinnande liten. Oavsett så är den lilla risken värt det.
Tillräckligt att den anses som giftsvamp i alla länder förutom Finland men det är ditt liv.
Sandsoppen är annars ett bra substitut (som torkad) och finns under en längre period
Citera
2021-02-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bezt_swe
Tillräckligt att den anses som giftsvamp i alla länder förutom Finland men det är ditt liv.
Sandsoppen är annars ett bra substitut (som torkad) och finns under en längre period

Man ska inte vara så rädd av sig
Ger mig fan på att du använder cykelhjälm också
Citera
2021-02-13, 21:28
Medlem
Citat:
Man ska inte vara så rädd av sig
Ger mig fan på att du använder cykelhjälm också
Cyklar inte nuförtiden men använder bilbälte i bilen trots att min mormor aldrig gjorde det och tyckte det var onödigt, hon tänkte ju inte krocka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in