Citat:
Ursprungligen postat av
nacho
Ni som gillar stora sprut och är medlemmar på
www.qx.se (nej, det är inte bara gayfolk där) - kolla in Sprutkungen där (nej, det är
inte jag). Det är en snubbe som lägger ut bilder och filmer på när han sprutar ner tjejer (och även transor och killar). Rätt kul grej. Han presenterar sig så här på sidan:
"Jag hette tidigare Storsprutaren här, men på grund av att ett antal fantasilösa människor här valde att också kalla sig det, så bytte jag till Sprutkungen, vilket jag dessutom tycker är ett mer passande nick för mig, eftersom ingen av "kopiorna" kommer i närheten av min kapacitet, det har jag referenser på, he he. Jag är i alla fall en 41-årig kille, frisk. Har stor kuk på 19 cm som sprutar extremt mycket. Gillar att bli avsugen och spruta ner tjejer (i vissa fall även transor), och helst att filma det till min privata samling + att den filmade alltid får en egen kopia på CD eller VHS. Söker nya "objekt" i alla åldrar! Gå gärna med i min klubb "Sprutkungens Vänner" och kolla bl a vad hittills filmade killar och tjejer tycker och tänker!"
Letade efter en av hans filmer (en tjej i Gävle) och fick upp detta via googling. Alltid undrat hur han fick tag på sina ”modeller” och kul att få ett litet svar här.
Fascinerande att så många kvinnor ställde upp på hans filmer. Undrar vad han pröjsade…