2012-07-28, 11:27
Avslutad
Hejsan!
Har haft min vita iPhone i några månader nu och ångrar verkligen att jag köpte den vita versionen.
Kan jag gå till Telia och byta den mot en svart? Den har inga repor eller något som kan sabba garantin.
Citera
2012-07-28, 11:31
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadist
Hejsan!
Har haft min vita iPhone i några månader nu och ångrar verkligen att jag köpte den vita versionen.
Kan jag gå till Telia och byta den mot en svart? Den har inga repor eller något som kan sabba garantin.

Varför inte bara köpa ett skal i annan färg? Det tar bort mycket av den vita färgen, finns ju skal i alla möjliga färger, fast om du ändå vill byta så vet jag inte hur det funkar.
Citera
2012-07-28, 11:34
Medlem
Sainsburyss avatar
Och jag som ångrade att jag köpte den svarta varianten.... tyvärr bor jag inte i Sverige.
Citera
2012-07-28, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Varför inte bara köpa ett skal i annan färg? Det tar bort mycket av den vita färgen, finns ju skal i alla möjliga färger, fast om du ändå vill byta så vet jag inte hur det funkar.

Har hittat några och dom ser inte ens ut som svarta iphonen, ser ut som en kinakopia.
Citera
2012-07-28, 11:57
Medlem
Otems avatar
Citat:
Har hittat några och dom ser inte ens ut som svarta iphonen, ser ut som en kinakopia.

Ok men kolla inte för mycket på internet finns så mycket skit där, kan du inte kolla i t.e.x Telenors eller Telias butiker?
Citera
2012-07-28, 11:58
Avslutad
Citat:
Ok men kolla inte för mycket på internet finns så mycket skit där, kan du inte kolla i t.e.x Telenors eller Telias butiker?

Tvekar faktiskt att dom säljer sånt i sin butik.
Citera
2012-07-28, 11:58
Medlem
Du kan inte byta. Apple är strikta. En använd iphone ska inte användas igen för säljning osv.
Citera
2012-07-28, 12:07
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImPhyxius
Du kan inte byta. Apple är strikta. En använd iphone ska inte användas igen för säljning osv.

Så du menar att man inte kan sälja den begangnad till någon annan då?
Citera
2012-07-28, 12:08
Medlem
Citat:
Så du menar att man inte kan sälja den begangnad till någon annan då?
Jo men du kan inte gå till telia och byta den
Citera
2012-07-28, 12:11
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Hejsan!

Gå bara till Teknikmagasinet eller The Phone House, och köp ett skal.
Problem Solved.
Citera
2012-07-28, 14:25
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImPhyxius
Jo men du kan inte gå till telia och byta den

Aha okej då förstår jag.
Citera
2012-07-29, 14:32
Bannlyst
Jag ångrade mig att jag köpte en svart & inte vit...

Så jag köpte en vit också. Nu har jag både färgerna... Men istället så vill jag ha en blå för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in