2012-07-27, 20:24
Medlem
denny.s avatar
Tja, ni som har vart i Globen lite oftare, har ni några bra råd till mig vilka biljetter man ska helst köpa om man ska på konsert i Globen. Först tänkte jag på parkettplatserna, de främre, men grejen är den att jag inte kan köa tidigare, så ska man inte satsa på såna platser då lr??? Jag vill ju helst se så mycket som möjligt! Är parketten fördelat i olika sektioner lr hur funkar det, har nämligen aldrig vart på en konsert tidigare, festivaler ja, men ej konserter! Skulle verkligen uppskatta lite hjälp här

PS Sidan med Arenalayouten:
http://www.ticnet.se/event/jennifer-lopez-biljetter/219777
Citera
2012-07-31, 12:32
Medlem
Det är just Jennifer Lopez du tänker på nu?

I det här fallet är det två olika parkett. Har du ingen budget att tänka på så kör på den främre och jag tror inte att du behöver köa allt för länge för att komma långt fram där. Annars var priset vidrigt tycker jag!

Annars kan jag rekommendera A7-9 som brukar vara helt ok sittplatser men där skrämmer priset åter. Över 1000 spänn! Horribelt! Men nu var det inte priset du var intresserad av. Det är helt okej platser. Visserligen svårt att säga när man inte vet hur showen utformas och vad som händer på scenen. Men där ser du bra och du har även koll på skärmen i taket. Kan tänka mig att det är en del filmer där som har stor del av showen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in