Vilket jävla svin. Man snor inte saker, vill man ha pengar får man fan jobba eller våga riskera en del av sin inkomst som den äldre damen gjorde och spela på lotto eller Keno.
Fan vad mycket bedrägerier som sker i Sverige känns det som. Lägenhetsbedragare, bilbedragare, you name it. Så jävla lågt. Såna här typer av människor förtjänar att sitta i fängelse minst 20 år. Och när de kommer ut ska de hållas under konstant uppsikt. Once a thief, always a thief.
Men det är klart, polisen kan har inte resurser till såna här allvarliga brott. Det är ju sååååå mycket viktigare att se till att folk inte knarkar, att folk cyklar med hjälm, att chilla i snutbilen och snacka skit med kollegan med en kaffe och lite käk. Så tiden finns inte heller.
Jävla skitland Sverige är, jag börjar gilla Iran mer (läser ni mina tidigare trådar från de senaste dagarna så ser ni att jag är här atm).
Folk kör som dårar

Men skitsamma, körkort behövs inte. Narkotikaklassade mediciner köper man receptfritt. Folk är, tro det eller ej, 100 gånger vänligare än i Sverige. Många tjejer är otroligt vackra. Jag har faktiskt en dejt med en söt persisk tjej idag!

Åh vad mysigt det ska bli! Tänkte bjuda henne på mat och vin, förhoppningsvis släpper hon lös efter lite alkohol i sig och så blir det väl ligga av! Hon är inte jättereligiös som tur är. Jag fick t.ex henne att igår, vilket var första gången vi träffades, att dricka öl, som är olagligt här.
Nu blev det OffTopic men jag har inte tillgång till facebook och de flesta andra svenska sidor här, mycket är blockat. Så jag skriver av mig här på FB istället

Tur, och förvånande, att flashback inte är blockat.