• 1
  • 2
2012-08-22, 19:05
Medlem
Det är som andra säger bara mata på med träningen.

Själv så var jag i ungefär samma sits (jag valde det själv) Var väldigt busig och relativt social fram tills 7:an då hamna jag i wowträsket och helt plötsligt var ingenting viktigt längre. Jag gick upp i vikt och brydde mig inte ett dyft om mitt utseende. Fram till 1:an så umgicks jag aldrig med kompisar på fritiden fastän innan jag upptäckte wow så var min favorit sysselsättning att vara med kompisar. Hur som helst när jag börajde i 1:an så började jag gymma och slutade med wow, började umgås med en gammal klasskompis sedan dagis.

På den vägen är det idag iallafall visst ingenting är roligt längre och jag är fortfarande socialt handikappad. Även jag tyckte jag hade en väldigt realistisk verklighetsuppfattning som jag var väldigt stolt av fastän jag idag vet att det hänger ihop med dåligt självförtroende. Jag började supa ensam med en kompis på helgerna och vi gick ner på stan etc ofta utan napp men ibland blev man medbjuden på fester och dylikt av andra fulla personer man träffa på stan. Jag bryr mig väldigt mycket om utseendet idag, och är själv väldigt kräsen vänder inte äns blicken mot tjejer som är under 7r.

De jag antar jag vill säga med texten är att, de kvällar jag minns är de jag nådde 2000 raiting 2200 raiting och 2500 raiting i de olika bracket. Inte de kvällar jag fick ligga även om jag var väldigt lycklig i stunden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in