• 2
  • 3
2012-07-31, 19:19
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenRenaKraften
"Synsk" är ingen skyddad titel. Det står var och en fritt att kalla sig synsk.
Sexolog likaså.
Citera
2012-07-31, 19:19
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Four-Five
Har man rätten att kalla sig synsk när det man drömmer inträffar framöver?
Drömaspekten tänker jag mer på som profetisk.
Citera
2012-07-31, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Jaså? Jag förutspår att inatt kommer jag att drömma om en grön segelbåt som seglar till månen på magiska vingar. Imorgon får vi se om jag är synsk.

I och med att du redan saturerat ditt medvetande om att detta är vad du kommer göra, så är ditt experiment redan kontaminerat bortom räddning, varpå det enda du kan vara säker på efter ett sådant experiment, är att man kan påverka vad man skall drömma om på nätterna.
Citera
2012-08-01, 04:22
Medlem
BlackJewels avatar
Varför inte säga som det är istället, människor med mörka begär, människor som begär spänning och kallar det för "synsk" så fel det kan bli.
Det finns inte synskt, det finns däremot människor som vill ont och sådant slår man mynt om, det är alltså elaka människor, ju fler elakingar desto fler "händelser"
Det kallas för dåliga energier när flera elaka gaddar ihop sig, så enkelt var det med ockultismen, hur det nu kan ha blivit ens en ism.
Svaret är förstås; det finns pengar i skapandet och ganska mycket feghet, som när man ska revidera historia, då gäller det att vara skarp..
Alla medel tillåts, sagorna blir sanna för barnen, även de stora barnen som inte står ut med realitet och sanning.
Man har ju en gång bestämt att himlen kallas för blå och att blord är rött, att det i själva verket är begär på mörker är det enda, tomheten, när man trollar fram tomhet och det är då det händer saker, plötslig spädbarnsdöd.. det är ondskans renaste form, där viljorna visar sin totala andemening.

Hämd och begär m hämder i en aldrig sinande cirkel där spänningen är viktigast och spänning skapar magnetismen, som man kan höra tystnaden tala för sig själv och det blir inget.
Bakom allt finns människor, levande, inte döda. En död kan inte längre skapa men levande kan, därför finns det faktiskt inga spöken men bra mycket ondkefulla elaka människor ännu.. bara säg buh! åt ett barn så sätter "spöjeriet" igång.... som mengele och kompani, samma spel.
Skammens fulaste trynen som inte vill ge sig, ond bråd död och låtselekar. Och så lathetens underbara vila, dvalan, inte djur och svalor och kryp, ren feghet i sin äckligaste form.
Finns det liv efter detta så ska allt upp och jag tror det blir noggrannare och noggrannare för varje steg uppåt eller neråt vilket håll det nu blir för respektive svin.
Det kommer tider när man inte kommer att komma undan och det ska bli förbaskat skönt.
Än så länge kan man köpslå affärsmässigt, men sådana tider är alltså sötebrödsdagar som aldrig mer kommer åter. Det blir tanke för tanke.
du ska få se.
Citera
2012-08-01, 07:03
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
I och med att du redan saturerat ditt medvetande om att detta är vad du kommer göra, så är ditt experiment redan kontaminerat bortom räddning, varpå det enda du kan vara säker på efter ett sådant experiment, är att man kan påverka vad man skall drömma om på nätterna.

Nej, nej, nej, jag kan omöjligen godta det som en möjlig förklaring. Den enda möjliga förklaringen måste vara att jag är synsk och möjligen har andra paranormala förmågor. Jag har ju trots allt...
ÖPPET - SINNE!
Citera
2012-08-02, 11:20
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Jaså? Jag förutspår att inatt kommer jag att drömma om en grön segelbåt som seglar till månen på magiska vingar. Imorgon får vi se om jag är synsk.

Precis detta drömde jag om. Spådomen har slagit in. Så nu är det bevisat att jag är synsk.
Citera
2012-08-02, 11:34
Medlem
Jag tror att man har rätten att kalla sig synsk när man kan se saker i en annan del av tiden eller på ett annat ställe och vet att det man ser kommer att hända/händer.
Citera
2012-08-03, 03:07
Bannlyst
Citat:
Nej, nej, nej, jag kan omöjligen godta det som en möjlig förklaring. Den enda möjliga förklaringen måste vara att jag är synsk och möjligen har andra paranormala förmågor. Jag har ju trots allt...
ÖPPET - SINNE!

Eller också är du bara en trollhora!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här