2012-07-25, 00:23
Medlem
Guitarsmokes avatar
Inatt när jag skulle lägga mig så kände jag hur hjärtat började slå de där kärleksslagen igen. Hade bara pratat med min 10 år yngre kollega i några minuter tidigare på dagen men min kropp hade redan bestämt sig. Idag erbjöd hon mig skjuts hem efter jobbet trots att jag bor över en mil bort i motsatt riktning från hennes hem. Jag hör att hon är lite nervös på rösten, hon skrattar så fort jag säger något och vi krockade nästan på vägen.

Är det opassande att välja den yngsta tjejen på arbetsplatsen? Det är bara kvinnor som jobbar där och det är en hel del revirpinkande från de äldre. Dessutom, är det opassande med tanke på åldern?
Citera
2012-07-25, 00:27
Medlem
Beror väl på hur gammal du är? Är du tex 26 år är det olämpligt ur ett utvecklingspsykologiskt perspektiv. Är du tex 36 år finns det inga hinder ur ett psykologiskt perspektiv. Möjligtvis att balansen på arbetsplatsen rubbas
Citera
Medlem
stopbitchings avatar
Nej det är inte opassande! Är du äldre så ska du vara glad över att du fortfarande kan charma yngre tjejer. Ni båda verkar vara ganska överens så det är bara att köra tycker jag.
Citera
Medlem
vks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Inatt när jag skulle lägga mig så kände jag hur hjärtat började slå de där kärleksslagen igen. Hade bara pratat med min 10 år yngre kollega i några minuter tidigare på dagen men min kropp hade redan bestämt sig. Idag erbjöd hon mig skjuts hem efter jobbet trots att jag bor över en mil bort i motsatt riktning från hennes hem. Jag hör att hon är lite nervös på rösten, hon skrattar så fort jag säger något och vi krockade nästan på vägen.

Är det opassande att välja den yngsta tjejen på arbetsplatsen? Det är bara kvinnor som jobbar där och det är en hel del revirpinkande från de äldre. Dessutom, är det opassande med tanke på åldern?

Är hon 15?
Ne men det ska väl inte vara någon fara. Siffran har väl ingen betydelse. Beroende kanske på vart man vill komma i livet då hon kanske fortfarande vill ut och festa och ha sig?
Citera
2012-07-25, 00:30
Medlem
Milamis avatar
Citat:

Så länge ni funkar ihop, så spelar åldern inte så stor roll. min pojkvän är 13 år äldre ( jag 22 han 35) och vi har det bra
Det jag reagerar mer på är att ni jobbar ihop. Det kanske du ska fundera igenom innan ni börjar dejta
Citera
2012-07-25, 00:37
Medlem
Guitarsmokes avatar
Hon är 20 plusminus 1 år.

Alltså hon är så jävla fräsch! Helt fantastisk kropp, sjukt fint ansikte, små bröst och en underbar röst. Den är så ljus och fin. Röven är inte perfekt men det är bara bra för annars vore det för mycket.
Citera
2012-07-25, 00:38
Medlem
Grundregeln är att yngsta du får vara med är din egen ålder dividerat med två plus sju.

Om du är 20 ska du alltså inte vara med någon under 17. Är du 30 ska hon vara minst 22. Är du 40 måste hon vara 27.

Regeln fungerar ganska bra om man nu bryr sig om sådant. Jag gör det inte.
Citera
2012-07-25, 00:39
Medlem
Citat:
Hon är 20 plusminus 1 år.

Alltså hon är så jävla fräsch! Helt fantastisk kropp, sjukt fint ansikte, små bröst och en underbar röst. Den är så ljus och fin. Röven är inte perfekt men det är bara bra för annars vore det för mycket.
Så länge hon är över 18 år så är det klart att det är OK. Båda är fullvuxna?
Citera
2012-07-25, 03:53
Medlem
Joe Cools avatar
Åldern är inga problem. Så länge det är ok att ha ett förhållande med en kollega på din arbetsplats så är det bara att köra.
Citera
2012-07-25, 04:00
Medlem
Ny4Tid3rs avatar
Inte bara får, du BÖR, eller kanske tom SKALL.

Se till att inte sumpa det här nu och skit i om nån blir avundsjuk och har åsikter.

Lycka till.
Citera
2012-07-25, 05:48
Medlem
Kör på! Man lever bara en gång.
Citera
2012-07-25, 09:33
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Bara kör på finns inget att förlora, möjligen lite arbets sämja. Det är 9 år mellan mig och tjejen. Träffades när hon var 18, vårt förhållande fungerar bra och skiter fullständigt i om någon har nått att säga om det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in