2012-11-10, 16:42
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Det du säger korrelerar inte med verkligheten. Se min länk. Vissa grupper av invandrare är värre än andra och med det sagt drar jag inte alla invandrare över samma kam.
Så att länken från Affe gäller bara för år 2011?

Låt säga att de här våldtäkterna begicks av en person var (kanske inte troligt) men bara för sakens skull, och så säger vi att det finns 50 000 vuxna afrikanska män i Sverige, då innebär Affes statistik att 900/50000 ≈ 2 % gjorde sig skyldiga till våldtäkt 2011. Detta bara under 2011?

Så 2 av 100 afrikaner begår alltså våldtäkt per år! Hmm...

Vad är sannolikheten för att en afrikan kommer att begå en våldtäkt under dennes levnad? Låt säg att han har 40 år på sig då han är sexuellt aktiv. 1-(49/50)^40 ≈ 55 %?

Tänker mig att sannolikheten för att afrikanen inte begår våldtäkt under ett år är 49/50 (eller 98/100) och att om han då har 40 år på sig då han är sexuellt aktiv så blir risken 1-(49/50)^40?

Nä jag måste räknat fel va? Låter ju helt sjukt detta!
Senast redigerad av LaBoum 2012-11-10 kl. 16:46.
Citera
2012-11-10, 16:45
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
Jag har kollat på MENA (BRÅ-rapport 1996:2 ”Invandrares och invandrares barns brottslighet”) och det handlar fortfarande om promille.
Du räknar inte på personer som har penisar? Du räknar inte på sådana som är könsmogna och som inte är 90 år gamla? Nä, tänkte väl det. En gammal gubbe på 80 år kommer inte att våldta en kvinna liksom, utan det är yngre män och medelåldersmän som gör detta.
Citera
2012-11-10, 20:45
Medlem
Citat:
Vad snackar du om. Bosätt dig du någon annanstans om du vill det. Du kommer inte att vara den enda svensken som gör det.
Kanske du ska åka till Gambia istället, eftersom du vurmar för våldtagande afrikaner så mycket. Eller centralasien, där man för våldtäkt belönas med att få gifta sig med kvinnan. Jag har rätt att slippa se mina vänner utsättas för ökad risk för våldtäkt - det finns absolut ingenting i världen som kan urskuldra massimporten av folkslag som har större genetisk disposition för att våldta. Om du är en rasblanderska så varsågod och åk till deras länder - ska du nödvändigtvis ligga med dessa IQ68-folk så ska du inte ha välfärd och civilisation uppbyggd av män som har högre IQ och arbetar och sliter livet ur sig för att få leva i ett samhälle med hög levnadsstandard. Bli inte förvånad om även din avkomma får omkring 68 i IQ, eller om du blir gruppvåldtagen. Säljer du ut svenska folket så har du inget här att göra.
Citera
2012-11-11, 08:48
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Du räknar inte på personer som har penisar? Du räknar inte på sådana som är könsmogna och som inte är 90 år gamla? Nä, tänkte väl det. En gammal gubbe på 80 år kommer inte att våldta en kvinna liksom, utan det är yngre män och medelåldersmän som gör detta.

Vilket grovt språk vissa har här.

Siffrorna kommer naturligtvis att se annorlunda ut om du tar bort vissa delar av befolkningen ur beräkningen. Men då får du göra samma sak för svenska män och då handlar det kanske inte längre om promille där heller. Det ställer inte direkt dig själv i någon vacker dager om du nu är svensk man vill säga. Män från MENA misstänks oftare för våldtäkt, men det handlar om samma storleksordning i tiopotenser som misstänkta svenska män.
Citera
2012-11-11, 08:49
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Kanske du ska åka till Gambia istället, eftersom du vurmar för våldtagande afrikaner så mycket. Eller centralasien, där man för våldtäkt belönas med att få gifta sig med kvinnan. Jag har rätt att slippa se mina vänner utsättas för ökad risk för våldtäkt - det finns absolut ingenting i världen som kan urskuldra massimporten av folkslag som har större genetisk disposition för att våldta. Om du är en rasblanderska så varsågod och åk till deras länder - ska du nödvändigtvis ligga med dessa IQ68-folk så ska du inte ha välfärd och civilisation uppbyggd av män som har högre IQ och arbetar och sliter livet ur sig för att få leva i ett samhälle med hög levnadsstandard. Bli inte förvånad om även din avkomma får omkring 68 i IQ, eller om du blir gruppvåldtagen. Säljer du ut svenska folket så har du inget här att göra.

Nu trollar du.
Citera
2012-11-11, 08:57
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Vilket grovt språk vissa har här.

Siffrorna kommer naturligtvis att se annorlunda ut om du tar bort vissa delar av befolkningen ur beräkningen. Men då får du göra samma sak för svenska män och då handlar det kanske inte längre om promille där heller. Det ställer inte direkt dig själv i någon vacker dager om du nu är svensk man vill säga. Män från MENA misstänks oftare för våldtäkt, men det handlar om samma storleksordning i tiopotenser som misstänkta svenska män.

Det stämmer inte riktigt så det tar jag tillbaka, men det handlar inte om något ofantligt gap. Trixar du med siffrorna så att det ser värre ut för en grupp ser det också värre ut för andra grupper eftersom du måste göra samma sak där.
Citera
2012-11-11, 11:48
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Det stämmer inte riktigt så det tar jag tillbaka, men det handlar inte om något ofantligt gap. Trixar du med siffrorna så att det ser värre ut för en grupp ser det också värre ut för andra grupper eftersom du måste göra samma sak där.
Om vi säger att det finns 2 miljoner etniskt svenska män som är könsmogna osv då får du bara:

1500/2000000 ≈ 0,075 %

Så det gör du nog rätt i Kate80.

Helt otroligt när man tänker på det hela, och folk tycker att det är konstigt att jag är rasist?
Citera
2012-11-11, 12:19
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Om vi säger att det finns 2 miljoner etniskt svenska män som är könsmogna osv då får du bara:

1500/2000000 ≈ 0,075 %

Så det gör du nog rätt i Kate80.

Helt otroligt när man tänker på det hela, och folk tycker att det är konstigt att jag är rasist?

Om du nu ska räkna om får du ta reda på hur många könsmogna afrikaner eller svenska män det handlar om och inte hitta på egna siffror.
Citera
2012-11-11, 12:30
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Om du nu ska räkna om får du ta reda på hur många könsmogna afrikaner eller svenska män det handlar om och inte hitta på egna siffror.
Du är en svartskalle/negress va?
Citera
2012-11-11, 12:33
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Du är en svartskalle/negress va?

Jag är blond och blåögd svensk. Vad det nu har med saken att göra.
Citera
2012-11-11, 12:38
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Jag är blond och blåögd svensk. Vad det nu har med saken att göra.
OK, så du är en svartskalle-/negerknullare?
Citera
2012-11-11, 12:45
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
OK, så du är en svartskalle-/negerknullare?

Men lägg av, vad är det för fel på dig? Min man är så vit att han skimmrar i blått om det nu är så intressant. Är det så ofattbart för dig att man kan vara svensk och ickerasist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in