2012-11-09, 20:33
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Sverige var kört i botten för tjugo år sedan och vi är ännu djupare i skiten nu; tack vare inflation, fractional reserve banking samt riksbankens tryckpress. 19/20 invandrare som vi släpper in genererar ett stort hål i statsfinanserna samtidigt som den enskilda tjugondelen skapar den där falska förhoppningen som politikerna så gärna slår sig för bröstet om. Ditt/mitt/vårt lidande är enbart politikernas väg mot en större plånbok och mer makt; de som byggde landet och försökte upprätthålla den svenska kulturen pekar man finger åt samtidigt som man rånar och lämnar dem på gatan. Hur många som offras på vägen för att uppnå målen är en försumbar kostnad sålänge de själva inte drabbas men det ska vi ändra på.

Det enda sättet att påverka är hur vi röstar, även om det är SD eller blankt. Funkar inte det dammar vi av den franska guiljotinen från 1789 och återinviger den. Det är djävligt många som är trötta på det som sker även om de jobbar inom myndigheter, den offentliga eller privata sektorn. Ett system vänder sig förr eller senare mot sin egen skapare vilka dessa Quislings utan basala historiekunskaper borde ha förstått för länge sedan.

Detta är som du nämner ett stort problem, våra politiker och journalister mm tar inte själva del av invandring och mångkultur. Varför kan man fråga sig den är ju mer än underbar när dom själva beskriver den.

Nya offer för mångkulturen skördas varje vecka, man undrar när ska svenskarna vakna, krävs det att ens syster eller dotter blir utsatt? Krävs det ett offer varje dag? Hur många svenska kvinnor, hur många svenska barn ska offras?

Se min signatur för mer information om sveriges enorma problem.
Senast redigerad av White Christmas 2012-11-09 kl. 20:36.
Citera
2012-11-10, 11:02
Medlem
Kate80s avatar
Eftersom andelen invandrare som begår dessa brott är så liten jämfört med andelen invandrare som inte begår dessa brott blir det så oerhört fel och enfaldigt att döma alla invandrare för vad den lilla, lilla andelen av invandrare gör.

"Av de utrikes födda i undersökningen har 2,2 promille misstänkts för våldtäkt, vilket innebär att 99,78 procent inte har misstänkts."

http://www.advokatsamfundet.se/Advokaten/Tidningsnummer/2010/Nr82010-Argang76/Invandrare-och-brottslighet--myter-och-statistik/

2.2 promille. Är det skäl för att man ska kasta ut alla inklusive de 99.78 % som aldrig har misstänkts för våldtäkt? Sluta larva er.
Citera
2012-11-10, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kate80
2.2 promille. Är det skäl för att man ska kasta ut alla inklusive de 99.78 % som aldrig har misstänkts för våldtäkt? Sluta larva er.
Tycker du att vi svenskar har rätt till att ta över och kolonisera Somalia? För vi begår ju ännu färre brott - 99.999% av oss skulle ju inte begå våldtäkter, så varför vara rasistiska och inte tillåta att majoriteten av Mogadishu blir etniskt svensk? Rasistiskt nog, så vill ju inte fler svenskar med entreprenörsanda bosätta sig där, för att de rasistiska somalierna inte ger dem 22.000 kr i månaden skattefritt i bidrag. Det måste vi naturligtvis ändra på! Om inte svenska invandrare till Somalia kan få subventioner för att kunna föda 8 barn per familj, så är det dödsnazism!
Citera
2012-11-10, 14:26
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Tycker du att vi svenskar har rätt till att ta över och kolonisera Somalia? För vi begår ju ännu färre brott - 99.999% av oss skulle ju inte begå våldtäkter, så varför vara rasistiska och inte tillåta att majoriteten av Mogadishu blir etniskt svensk? Rasistiskt nog, så vill ju inte fler svenskar med entreprenörsanda bosätta sig där, för att de rasistiska somalierna inte ger dem 22.000 kr i månaden skattefritt i bidrag. Det måste vi naturligtvis ändra på! Om inte svenska invandrare till Somalia kan få subventioner för att kunna föda 8 barn per familj, så är det dödsnazism!

Vad snackar du om. Bosätt dig du någon annanstans om du vill det. Du kommer inte att vara den enda svensken som gör det.
Citera
2012-11-10, 14:37
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Eftersom andelen invandrare som begår dessa brott är så liten jämfört med andelen invandrare som inte begår dessa brott blir det så oerhört fel och enfaldigt att döma alla invandrare för vad den lilla, lilla andelen av invandrare gör.

"Av de utrikes födda i undersökningen har 2,2 promille misstänkts för våldtäkt, vilket innebär att 99,78 procent inte har misstänkts."

http://www.advokatsamfundet.se/Advokaten/Tidningsnummer/2010/Nr82010-Argang76/Invandrare-och-brottslighet--myter-och-statistik/

Du är ett nöt. Har du någonsin hört talas om överrepresentation? Jag föreslår att du slår upp ordet och lär dig innebörden så att du slipper framstå som pinsam.

http://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/
Citera
2012-11-10, 14:50
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Du är ett nöt. Har du någonsin hört talas om överrepresentation? Jag föreslår att du slår upp ordet och lär dig innebörden så att du slipper framstå som pinsam.

http://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/

Invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken, ja. Jag har inte påstått motsatsen utan jag tog upp frågan om det är rätt att döma alla invandrare för vad bara 2.2 promille av dem gör. Tycker du att det är rätt?
Citera
2012-11-10, 14:52
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken, ja. Jag har inte påstått motsatsen utan jag tog upp frågan om det är rätt att döma alla invandrare för vad bara 2.2 promille av dem gör. Tycker du att det är rätt?

Det du säger korrelerar inte med verkligheten. Se min länk. Vissa grupper av invandrare är värre än andra och med det sagt drar jag inte alla invandrare över samma kam.
Citera
2012-11-10, 16:07
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Det du säger korrelerar inte med verkligheten. Se min länk. Vissa grupper av invandrare är värre än andra och med det sagt drar jag inte alla invandrare över samma kam.

Ser man till enskilda grupper handlar det fortfarande om några få promille som misstänks för våldtäkt. Jag har läst det du länkar till och gått in och kollat på BRÅ-rapport 1996:2 ”Invandrares och invandrares barns brottslighet” som han hänvisar till. En överväldigande majoritet av afrikaner och irakier begår inte våldtäkt även om de är överrepresenterarde i statistiken när man jämför med andra grupper. Återigen, vi snackar promille, oavsett om vi ser på statisiken generellt för invandrare eller på enskilda grupper invandrare.
Citera
2012-11-10, 16:25
Medlem
LaBoums avatar
Citat:

Du kan ju börja med att räkna på män från t.ex. MENA istället för bara "invandrare". Jag menar, ingen tänker på en finska när vi diskuterar invandrares överrepresentation i våldtäktsstatistiken utan vi tänker på manliga svartskallars och negrers överrepresentation. Det finns t.ex. ungefär 150 000 personer med afrikansk bakgrund i Sverige, varav säg 75 000 är av det manlig könet. Låt säga att 50 000 av dessa är könsmogna, då blir dina 2.2 promille helt plötsligt 2 % enlig Affes hemsida.
Citera
2012-11-10, 16:31
Medlem
LaBoums avatar
Detta är alltså bara för år 2011!?
Citera
2012-11-10, 16:35
Medlem
I Sydafrika har var fjärde man våldtagit:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6247113.ab
Det är för att de är genetiskt disponerade att våldta (liten frontallob och hög testosteronhalt), och för att risken att åka fast är så liten.
Citera
2012-11-10, 16:40
Medlem
Kate80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Du kan ju börja med att räkna på män från t.ex. MENA istället för bara "invandrare". Jag menar, ingen tänker på en finska när vi diskuterar invandrares överrepresentation i våldtäktsstatistiken utan vi tänker på manliga svartskallars och negrers överrepresentation. Det finns t.ex. ungefär 150 000 personer med afrikansk bakgrund i Sverige, varav säg 75 000 är av det manlig könet. Låt säga att 50 000 av dessa är könsmogna, då blir dina 2.2 promille helt plötsligt 2 % enlig Affes hemsida.

Jag har kollat på MENA (BRÅ-rapport 1996:2 ”Invandrares och invandrares barns brottslighet”) och det handlar fortfarande om promille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in